hejsa


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Brisbane » Fortitude Valley
February 25th 2006
Published: February 25th 2006
Edit Blog Post

hejsa alle sammen

jeg proever lige igen for 3. gang det skulle jo ogsaa vaere lykkens gang. jeg sidder lige nu paa peterpans travel org. har bestilt en masse tur og ting til mange penge. men jeg fik pludselig travlt da jeg fandt ud af at der ikke var mange dage til at jeg skulle moedes med peter og anita i perth. det skal jeg den 15 eller jeg moeder dem syd, derfra et eller andet sted for jeg vil ogsaa se hvad der er se syd for perth. saa det er jo saa lidt tidligere igen. saa der bliver ikke tid til at arbejde.

naar ja jeg har ikke lige foet skrevet saa meget paa det sidste det beklager jeg. jeg haaber at i har fulgt med paa lasses blog i stedet for. det var rigtigt skoent at have dem her og vaere sammen med dem. bare aergeligt at tiden gik saa staerkt. det var som de lige var kommet og saa skulle de afsted igen. de tog afsted her igaar morges, saa de er sikkert ved at vaere hjemme nu. efter de har taget afsted har jeg boet paa et hostel 20 min gangs fra brisbane indere by. et fint lille hostel, hvor det faktisk viste sig at der boede nogle folk jeg kendte, nogle jeg har arbejdet sammen med paa webster griffith. meget pusigt. naar men nu sidder jeg saa her og skal afsted til fraiser i overmorgen, der efter en tur til center paa en anden 3 dages tur ogsaa til perth.

jeg vil her til sidst ogsaa lige sige tak for alle foesdags hilsnerne jeg har faaet. jeg kunne desvaere ikke aabne de web kort jeg fik. men tak alligevel, det er jo tanken der taeller. jeg vil goere mit bedste for at svare jeres mail. men jeg er desvaere ved at vaere lidt bagefter.

snakkes maria

Advertisement



Tot: 0.129s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.0997s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb