שלום ממלבורן!!!

February 13th 2007
Published: February 13th 2007

הייייי

נחתנו בשעה טובה במלבורן... איזו עיר!!

הכל פה ממש גדול וגם די צפוף ורועש, דברים ששכחנו שקיימים אחרי חודשיים בניו זילנד..

התכנון המקורי היה להישאר פה 3 ימים ולצאת לכיוון סידני, אבל אז גילינו שאנחנו צריכים לחכות כמעט 10 ימים עד שתגיע הויזה שאנחנו צריכים לקבל כדי להמשיך מאוסטרליה להודו, ולכן אנחנו כרגע פה.. כנראה עד סוף השבוע הבא..

בכל אופן, מאז שהגענו הספקנו לעשות לא מעט:

ביקרנו בשוק ויקטוריה - שוק ע-נ-ק וממש נחמד של בגדים, תכשיטים והרבה אוכל.. האמת היא שרוב הדברים פה מיובאים מהמזרח, אז חוץ מכובע אוסטרלי לאושרי לא מצאנו שום דבר מיוחד לקנות פה..

חוץ מזה הספקנו לתת קפיצה לבית חב'ד, כדי לשמוע קצת עברית ולחפש אחרי חומוס ישראלי אמיתי שהיו שמועות שבאמת יש פה.. כל הרחוב שבו נמצא בית חב'ד, או יותר נכון כל השכונה שמסביבו, הכל מלא בשלטים בעברית, בחנויות עם אוכל מהארץ, דברים שלא ראינו המון זמן כמו במבה, ופלים , קפה טורקי..
אחרי קצת חיפושים מצאנו אפילו מסעדה ישראלית עם אחלה פלאפל וחומוס.. אחח.. אין כמו האוכל שלנו!!

שלשום יצאנו לפסטיבל שהיה אחד המטורפים שראינו בחיים שלנו. רחובות שלמים היו מלאים בדוכנים, מופעי רחוב, פעלולנים.. דברים שראינו אבל לא בכמות ובעוצמה הזאת.. פשוט לא להאמין!!

זהו, לפני יומיים שי ואבי אירגנו לנו מקום נחמד לישון בו - דירה של ישראלים שחיים ועובדים פה. זה גם יותר זול וגם יותר נחמד
אז אנחנו מרוצים פלוס..

עדכונים נוספים בהמשך,

תכתבו לנו!!

נשיקות.

נתראה.
צ'או!

Tot: 0.22s; Tpl: 0.02s; cc: 27; qc: 117; dbt: 0.112s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb