Leaving Adelaide

Oceania » Australia » South Australia » Adelaide
November 9th 2010
Published: November 9th 2010

Beste mensen,hier weer een berichtje uit adelaide!!

Vandaag is de laatste dag dat we in adelaide zitten, na 6 dagen hebben we het hier wel gezien! We hebben een reis geboekt naar Alice Springs, inclusief alle rocktours en een stopover in Cooper pedy. We gaan dit in 9 dagen doen! Ik heb een brochure bijgevoegd bij de fotos wat we daar ongeveer gaan doen.

De laatste dagen hebben we een aantal dingen gedaan in adelaide, waaronder een bezoek gebracht aan cleland wildlife park ( dit is een natuurpark met diverse australische beesten ) Hier hebben we voor het eerst in ons leven kangaroes en koalas gezien/geaaid , dit was een hele mooie ervaring en ik had toen ook het eerst het gevoel dat we echt op vakantie waren!!

Voor de rest zijn we zaterdag gaan stappen in Adelaide ,er was heel veel volk op straat en een hele grote straat vol met clubs, we zijn naar een club geweest waar 60's party was, dit was erg lachen, het bier koste daar ook maar 5 dollar dus dit viel goed mee!

Ook zijn we een dagje naar het strand geweest, dit was een half uurtje rijden met de bus, natuurlijk hadden we de goede halte gemist dus moesten we 4 haltes langer blijven zitten en ergens anders uitstappen! Toen op het strand aangekomen was de zon verdwenen en konden we dus niet meer relaxt de zee in :-( , we hebben toen maar besloten om een biertje te gaan drinken in het strandpaviljoen! Daarna hebben we nog een uurtje rondgelopen en zijn we weer terug gegaan naar het hostel om te koken e.d.

Het weer is hier niet slecht, de zon schijnt de afgelopen dagen goed en de temperatuur is niet te warm maar ook niet te koud ( 25 graden of zo )
Het bier sávonds in het hostel hebben we vervangen door 4 liter pakken wijn ( goon ) Dit kost maar 14 dollar en is dus veel goedkoper dan bier! ( Natuurlijk doen we niet lastig over een biertje af en toe op het terras of in de cafe :-) )

Vannacht hebben we in een ander hostel geslapen dan de vorige dagen , dit was 4 dollar goedkoper, maar voor het verschil in kwaliteit ( echt reuze groot ) hebben we toch liever het YHA hostel... ( we zijn begonnen in het beste hostel van Australie en dus verwend nu )
Ik heb een foto van beide kamers ter indicatie erbij gedaan! ( hier zie je het grote verschil niet zo erg maar de douches en alles waren echt heel smerig tegenover het YHA )

Vanmiddag gaan we fietsen huren ( gratis ) en gaan we langs de rivier af fietsen.
Bedankt voor al jullie leuke reacties op onze BLOGS , hier zijn we heel blij mee!

Lots of love and kisses from Australia!!

Ehm Jaloers
Dit ziet er echt super fantastisch uit, kan me voorstellen dat jullie het naar de zin hebben. Ik zou bijna zeggen dat ik jaloers ben, is wel een beetje zo. Wie wil dit nou niet meemaken?????? Howdy and till next time

heyhey
heyyyyy jongens wat heerlijk 25 graden,hier regend het de hele dag al bahbah hahaha, heerlijk he dat vakantie gevoel,ik moet zo weer gaan werken:-( ,veel plezier in alice springs, en fietsze vandaag he hihi,kijk er weer naar uit naar jullie volgende blog haha echt leuk om jullie avontuur zo toch beetje mee te kunnen volgen. dikke xx en knuf becca
9th November 2010

Hey echt sjieke foto's, heb alice springs ook al opgezocht op internet, lijkt me ook echt super, ook de overnachting in cooper pedy lijkt me sjiek, verheug me al op jullie blogs met ervaringen, ben stiekem wel jaloers hoor! Dikke poen en knuf van marley
14th November 2010

aarts-knoops@home.nl
Hey Roy Echt super wat jullie allemaal doen , hier is niet veel te missen 3 dagen regen aan een stuk, word je niet echt vrolijk van , geniet maar van het heerlijke weer daar, dikke poen mela en will
1st December 2010

"Errol hub ich op de piping gezat"
Enne man, Ben toch maar eens effe gaan ckecken op die blog van jullie. Ziet er echt vet uit allemaal daar. Wat ik zo lees houden jullie je voor het merendeel ook bezig met pinten meppen! Heel belangrijk natuurlijk. Ben nog bezig met alles een beetje na te lezen, maar zal regelmatig de pics checken die jullie maken. Ziet er allemaal veel belovend uit!! greetz van Edwin

Tot: 0.155s; Tpl: 0.013s; cc: 10; qc: 47; dbt: 0.1058s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb