Hawaiansk massage - ligesom derhjemme


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » South Australia » Adelaide Hills
February 20th 2006
Published: February 20th 2006
Edit Blog Post

Tuttelut

Forleden gik jeg lige 100 m til venstre for, hvor jeg bor, og vupti - der var soerme lige en gang massage, som den Birthe og jeg nyder i Holte. (Pernille, den der skoenne forloesende massage, vi fik dagen foer mor skulle begraves). Jeg fik en brochure med mig, og ringede saa i dag. Tog mit lille traetog (TRAM til Glenelg), stod af ved endestationen, og Heidie hentede mig, og vi koerte hjem til hendes hus paa Brighton Streen, hvor jeg saa noed en skoen 1 1/2 times Heidie's Hawaiian og Heat Stone Massage. Det var saa fantastisk, og paa en eller anden maade roerer det altsaa ved noget, naar man rigtig bliver nusset om til dejlig afslappende musik. Jeg havde en rigtig intens ti minutters tid, hvor jeg taenkte paa min dejlige mor, staaende paa sin veranda paa Lillenaes ifort sit hvidgule bluse-/nederdelsaet. En solrig sommerdag, kiggende ned mod lillebaelt med et smil paa laeben.

Heidie og jeg noed en varm thaisuppe paa sammen, inden vi skiltes. Jeg ville saa rekreere paa stranden, hun skulle videre med massage til en anden heldig toes. Soerme om jeg ikke har bestilt endnu en tid hos hende til fredag eftermiddag, sidste dag i Adelaide. Saa har vi snakket om at gaa ud at spise sammen om aftenen.

Saa, I kan godt se, at jeg faar mig nogle nye venner her, ikke. Saa hvis ikke I vil lege, naar saadan en udenlandsdansker kommer hjem igen, saa ved jeg godt, hvor jeg kan henvende mig.

I oevrigt har jeg udskudt min videre faerd fra Adelaide til Alice Springs pga. min Tina Turner tilstand - skal foerst afsted paa loerdag. Saa der skulle vaere chance for, at jeg kan naa at blive lidt friskere. Det betyder, at alle mine arrangementer har forrykket sig - heldigvis har det kunnet lade sig goere. Kun flyombookingen kraevede 76 aus. dollars oven i billetten.

- Nu tror jeg, at jeg vil gaa ind paa min kammer og rydde lidt op, faa haengt badetoejet op, maaske begynde at kigge lidt paa vandrestoevlerne, som snart skal have sig en tur i de 45 graders varme i den australske desert - glaeder mig.

Her ved 18-tiden dansk tid lander Caroline i Koebenhavn efter sin flyvetur til Italien. Hun har vaeret afsted med Sofie, for at nyde ungdommen besoege Sofies storesoester Simone, som bor i Italien, vist i naerheden af Milano, hvis jeg har forstaaet ret.

Jeg har talt med hende et par gange, og de har naturligvis - hvad jeg ogsaa havde regnet med (hun er jo sin mors datter, ikke) - hygget sig og klaret den i stiv arm. Aaahh, jeg glaeder mig saadan til at hoere mere om hendes tur, og ogsaa kigge ind i hendes dejlige oejne og give hende et kaempe kram. Savner hende lige saa meget som hoejden paa Blue Mountains "The Three Sisters" og 1000 gange til.

Peter, Frederik og Malene er ogsaa vendt hjem fra deres udenlandseventyr, som foregik i de oestriske skialper. Saavidt det forlyder er der kommet " 12 intakte ekstremiteter (armne og ben) hjem. Godt gaaet, guys. Knusere i 1000-vis til jer ogsaa.

Lige nu sidder jeg og hoerer det eneste skoenne stykke musik efter det andet (i dette moment "Every River" med Runrig - every river I tried to cross ........... all the ways of my life, I'd rather be with you...............there's no way without You.......

Tak til NCC for julegaven. Godt den endelig kom. Denne lille blaa sag er kram til mit formaal.

Knus for nu.


Advertisement



Tot: 0.102s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 48; dbt: 0.0511s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb