Barevný běžecký 5km závod


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland
September 13th 2014
Published: September 13th 2014
Edit Blog Post

Čerstvé zprávy z Brisbane!

Dnes jsem uběhla 5km, nechala si nasypat (sypké) a nacákat (tekuté) barvy na tričko, které bylo společně s brýlemi součástí startovního balíčku (za $50, ale jde to na charitu, takže dobrý😉) a taky na kraťasy, batoh, boty, vlasy, obličej, no barvu jsem našla i v nose 😉

5km jsem kupodivu zvládla uběhnout, vlastně jsem k tomu byla přinucena, neb jsem běžela jako součást týmu studentů University of Queensland. Ale zvládla jsem to 😊 Na konci jsme ještě asi hodinu stali pod pódiem, kde DJka (slečna DJ) pouštěla disco hudbu a moderátoři nám házeli balíčky se sypkými barvami. Tedy jen těm, co nejvíce křičeli, já asi moc nekřičela, ale stačil přísun barev od lidí okolo anebo z pódia, kdy buď házeli hrsti barev anebo stříhali z hasičáků. Mimochodem, ty sypké barvy drží pouze na mokrém či vlhkém materiálu. Jenomže když se člověk poleje vodou, když už na sobě nějakou barvu má, tak se všechny barvy smíchají a vytvoří pěkně hnusný odstín. Nicméně byla to fakt legrace! 😊



Potom jsme šli jako skupina do města, ale kupodivu, lidí zas tak nezírali...tak buď jsou na to zvyklí, anebo jsou tak zamyšlení. Uvažovala jsem, zda si ten krásný make-up nechat, ale jak barva uschne, tak se práší, takže jsem strávila asi 20 minut v koupelně, skoro úplně se umyla (ty vlasy mohly být barevnější!) a teď jsem tady na univerzitě a nahrávám tyto fotky a video.



Ať žijí barvy!




Additional photos below
Photos: 15, Displayed: 15


Advertisement





Tot: 0.053s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0237s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb