Blog pro mě blízké o tom, jak se tu po dvou měsících cítím; Přidaná hodnota cesto-chtivým: nicmoc


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Brisbane
September 18th 2014
Published: September 18th 2014
Edit Blog Post

Jsem tu přesně 2 měsíce (18.7.2014) a mám pocit, že to je ta doba, kterou jsem potřebovala k zabydlení se, integraci se a ztrátě (alespoň větší části) té počáteční nejistoty, zda sem patřím, zda jsem tu správné, zkrátka zda jsem OK.

Včera jsem po hodině, která konci v 9 večer jela na kole a všechny myšlenky se mi vířily v hlavě, ostatně - jako obvykle. Teď jsem ale měla dostatečně za ušima, abych si zapnula diktafon na mobilu. Než bych vše přepisovala, poslechněte si 3 spojené nahrávky trvající téměř 8 minut, které vznikly za temné noci prozářené mou nekonečnou radostí. Autentická nahrávka je podpořena několika peprnými výrazy a pauzami, kdy jsem se musela více soustředit na cestu. Někdy, když jsem se cítila stabilně, jsem mikrofon přiblížila ústům, takže omluvte občasné "křičení" a jindy tišší pasáže. Jo a ta část s hodnocením mé angličtiny (hahaha) probíhala nedaleko od domova, kde před týdnem bylo na silnici rozmáznuto zvířátko, jehož 2D obraz je stále patrný (teď k němu přibyla kamarádka na druhé straně vozovky, nevím, co je to za osudné místo) a kde jsem musela odbočovat a hlídat auta. Takže tato pauza NEMěLA dodat na důležitosti prohlášení, jenž jí předcházelo.

Nahrávku naleznete zde: https://drive.google.com/file/d/0B8fV885K3XRocXdnZmpuaXEyb28/edit?usp=sharing

Další věci, které mi pomohly se tu cítit líp:

✿ online kurz Happiness na edx --> Denně si zapisuji 3 šťastné věci, které se mi staly

✿ koupila jsem si letenku že Zélandu do Melbourne ke konci mého pobytu, odkud 2.2.2015 letím domů!!

✿ koupila jsem si se 2 kamarádkami letenku na FIJI, who ho hooooo

✿ účastnila jsem se psychopokusu a dostala $20 (a dnes jdu na další, $10 se hodí😊)

✿ jo a vlastně - včera jsem dostala večeři od přítele mě spolubydlící, Australani nakonec fakt nebudou tak špatní ( povrchní 😊









Připravuji pro vás reportáž o vodě, Australanech a, jak jsem dříve slíbila, o tom, jak se tu dá žít ještě levněji. Již brzy na...tomto blogu :D



(a teď už se vážně jdu učit !😉)


Additional photos below
Photos: 7, Displayed: 7


Advertisement

PsychopokusPsychopokus
Psychopokus

Hodina za $10


Tot: 0.088s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 28; dbt: 0.03s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb