Woodgate

Oceania » Australia » Queensland » Sunshine Coast
September 17th 2005
Published: September 17th 2005

Beste allemaal,

Het valt niet mee om in dit deel van het land een Internetcafe te vinden, maar het is gelukt. We zitten achter een oude en trage computer, maar met een USB-verbinding, dus we proberen straks een paar foto's toe te voegen. Eerst maar het verhaal.
Na de Australia Zoo zijn we naar het noorden gegaan langs de kust en hebben we een dagcruise gemaakt op Maroochy River. Helaas woei het nogal en daardoor waren er minder vogels te zien dan we gehoopt hadden, maar het was toch de moeite waard. Op weg naar Hervey Bay, waar we de walvissen wilden bekijken, hoorden we dat er een storm op komst was en dat alle walvis trips waren gecanceled. Dus eerst maar naar Woodgate om in het National Park te wandelen. Dat hebben we vandaag gedaan. Na dit Internet-gedoe gaan we in ons campertje een lekker potje koken. Een beetje geimproviseerd, want de winkel hier heeft van alles een beetje, maar weinig keus. Het zal wel smaken na zo'n wandeling. Op de camping vliegen de kookaburra's en parkieten om je hoofd, dus dat is een aparte ervaring. Het is ook vreemd dat het hier om 6 uur 's avonds al stikdonker is. We gaan daarom maar vroeg naar bed, zodat we de volgende dag ook weer vroeg kunnen starten. Hopelijk lukt het met de foto's. Zo niet, dan is dit het einde van het verhaal. Tot de volgende keer.

Groeten van Hans en Marjon

17th September 2005

Onverwacht succes!
Wat een opluchting om te zien dat jullie zowaar een foto hebben kunnen toevoegen! Alleen nog geen titel en bijschrift zo te zien, maar daar was misschien te weinig tijd voor. Ik kijk al uit naar de volgende entry! :) Groeten, Stijn
19th September 2005

Bofkonten
Hoi Marjon en Hans, Zo te zien en te lezen genieten jullie wel. Ik ben wel een beetje jaloers als ik lees welke beesten jullie al allemaal gezien hebben! 't Lijkt me ook leuk om je familie weer eens te zien, of misschien zien jullie ze wel voor de eerste keer. Geniet er van en tot de volgende mail. Liefs Marijke.

Tot: 0.061s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0397s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb