Heron Island


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Great Barrier Reef
October 22nd 2006
Published: October 22nd 2006
Edit Blog Post

Heron Island.Heron Island.Heron Island.

Her ser vi oen for foerste gang.
Hej igen.

Vi har nu vaeret paa en paradis oe. Den hedder Heron. Det skoenneste var at vi moedte nogle dejlige mennesker, en familie fra Hilleroed. De havde en datter paa Idas alder og en dreng paa Emmas alder. Der blev bare leget igennem😊
Det vilde var, at vi saa skildpadder, rokker, hajer og flotte fisk.
Faktisk var det rent luksus, da vi fik serveret maden 3 gange om dagen og boede paa et dejligt vaerelse med koejeseng til Ida og Emma. Helt vildt.
Jeg var ogsaa ude og proeve at dykke, hvilket maa siges at vaere en fantastisk oplevelse, men nok ikke noget jeg goer igen. Jeg blev aldrig helt vild med at traekke vejret gennem en slange. Mystisk. Men hold da op et liv der er under havoverfladen.

Nu er vi ved Hervey Bay, hvor vi igaar var ude og se pukkelhvaler, der kastede sig op i luften. Desvaerre er der ikke billeder af det, da det var meget svaert at naa at fotografere!! Men det var en af de fedeste oplevelser paa denne tur.

Paa torsdag skal vi til Tangalooma og fodre delfiner, hvorefter turen gar med fly til Sydney. Inden delfinerne skal vi lige
Koralvandring.Koralvandring.Koralvandring.

Her er vi saa sammen med Mathilde og Christoffer ude paa koralvandring. Fantastisk soestjerne.
naa Steve Irwins zoo ved Brisbane. Jeg kan sige jer, at man ikke keder sig her i Australien.

Ha' det godt i kulden.



Additional photos below
Photos: 7, Displayed: 7


Advertisement

Skildpadde.Skildpadde.
Skildpadde.

Vi saa flere skildpadder, baade da vi snorklede og en i vandkanten. Den her er dog selvlavet.
RokkerRokker
Rokker

Rokkerne kom helt hen til vandkanten, hvilket jeg staar og videofilmer.
Snorkle.Snorkle.
Snorkle.

Vi elskede at snorkle, selvom Ida blev bange for rokkerne og Emma for soepoelserne!!
Helikopter.Helikopter.
Helikopter.

Paa vej tilbage fra oen maatte vi proeve helikopteren. Det var en flot flyvetur paa ca. 1/2 time.
Udsigt.Udsigt.
Udsigt.

Her udsigt over Heron fra helikopteren.


23rd October 2006

Det ser godt nok dejligt ud.......Jeg vile oenske at det var mig der var der, og resten af familien. det glaeder mig at i hygger jer. 100000 million, milliarder knus fra OS
30th October 2006

Hej, ja det er sgu med lidt blandede følelser jeg ser de bileder. Vi sku have fejret nytår på øen, men det gik desværre i vasken, så vi kommer ikke derud. men flot ser det jo ud. Hilsen Jan
1st November 2006

Hej fra Dyssegård
Hej alle, Så kom jeg endelig ind på jeres side. Skønne billeder - især når vi sidder her i storm og slud. Vi glæder os meget til at høre mere - og 1000 tak for postkortet. Ha' det godt og pas godt på jer selv. Mange knus fra Lone + familie

Tot: 0.087s; Tpl: 0.018s; cc: 15; qc: 38; dbt: 0.0367s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb