Sightseeing og baattur!

Oceania » Australia » Queensland » Brisbane
March 3rd 2008
Published: March 19th 2008

I dag tidlig sjekket vi ut og tok toget nordover til Brisbane. Vi sjekket inn paa Tin Billy backpackers, et sted vi ikke anbefaler folk. Rommene var uten vindu og luktet ikke videre godt. Betjeningen var inkompetente, late og ikke saerlig imoetekommende. Vi booket inn 4 paa et rom og 3 pa et. Stine fikk ikke tildelt seng paa 4-mannsrommet og maatte ned i resepsjonen 3 ganger og snakke med 3 ansatte foer de klarte aa fikse problemet!! Serviceinstillingen er generelt svaert daarlig i Australia, og som gjest virker som om man plager betjeningen😊

Resten av dagen ruslet vi rundt i byen uten saerlig maal og mening. Dette var siste kvelden med Hedvig og Alex (de reiser videre til Fiji) saa vi skippet matlaging paa hostellet og spiste Mexikansk=)

Neste morgen sa vi hadet til Hedvig og Alex og labbet avgaarde paa byvandring. Brisbane har ikke mange attraksjoner aa by paa, men vi valgte aa ta en baatur paa elva for aa faa sett byen. Vi gikk av paa South Bank (koselig omraade inne i byen) spiste is og tittet paa folk, foer vi ut paa ettermiddagen gikk tilbake til hostellet.

Dette var vaar siste kveld med Siv, Martine og Nina og det ble nok en avskjedsmiddag paa hostellet. Her er det en hyggelig bar med mye bra musikk, og vi ble sittende der aa chatte utover kvelden.

IS:)IS:)
IS:)

Denne isbaren var helt genialt god!:)

Tot: 0.078s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 52; dbt: 0.0486s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb