Střípky z University of Queensland


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Brisbane » St Lucia
August 13th 2014
Published: August 13th 2014
Edit Blog Post

Moji milí,

poslední dobou jen sedím ve škole. Tak se s vámi aspoň podělím o to, co mě obklopuje. University of Queensland byla založena roku 1909. Loni se umístila jako 43. nejlepší univerzita na světě. Má 4 kampusy, St Lucia, kde studuju já, Herston, Ipswich a Gatton, poslední dva jsou poněkud z ruky.



Univerzita je to veřejná, ale platit se musí. Nicméně studovat tu je zážitek. Mám pocit, že všechno funguje jak má a ještě lépe, cokoliv nejde, všechno se dá řešit. Všichni moji vyučující jsou vstřícní a milí, tak uvidíme, jak budou známkovat 😉



Na UQ studuje pestrobarevný mix studentů a je to skvělý =) Silné zastoupena je Asie. No a víc fotky a videa.







Studijní materiál, takže bych to neměla rozšiřovat - (nenahlašujte mě úřadům, prosím😊) vpravo nás vyučující na přednášky (nejvtipnější vyučující, jeho hlásky si zapisují a osobně sdělím-napsané by to nevyznělo), vlevo doktorand na cvičení, mnou zvaný "Dosud nejhezčí spatřený Australan")




Additional photos below
Photos: 22, Displayed: 22


Advertisement


Food Science budovaFood Science budova
Food Science budova

kam jsem se vkradla ulovit foto
nejaky projektivni testnejaky projektivni test
nejaky projektivni test

Minus UQ: vyucujici ani jednou nerekl, ze je to nereliabilni kravina. A studenti potom na prednasce o tomto testu vznaseli vazne namitky. Mozna jsem jen moc prisna, ale kdyz v tomhle clovek videl motyla (jako treba ja - jsem se odvazila promluvit :D), tak mel problemy se vztahy :D Jsem tak problemova!

Schody v matematicke budove!Schody v matematicke budove!
Schody v matematicke budove!

Cervena prvocisla, budova ma asi 5 pater =)

Jak si vyjednat vyssi platJak si vyjednat vyssi plat
Jak si vyjednat vyssi plat

Tohle se ucim - dala jsem si Business negotiation
Jak jsem mohla zit bez zvyraznovacu?Jak jsem mohla zit bez zvyraznovacu?
Jak jsem mohla zit bez zvyraznovacu?

Zelenou barvou jsem prispela do teto, notne barevne, knihy z knihovny.
Zdarma kurzy anglictiny pro studenty UQZdarma kurzy anglictiny pro studenty UQ
Zdarma kurzy anglictiny pro studenty UQ

zapsala jsem se na psani eseji, moji spoluzaci jsou z Asie, Jizni Ameriky a jeden Polak
Sluzby pro studentySluzby pro studenty
Sluzby pro studenty

Co vsechno pro studenty delaji: Pomahaji pri hledani ubytovani, s vizy, osobni poradenstvi - kdyz ma nekdo problemy se sebevedomim, otazky ohledne sexualni orientace, pomahaji, jak se ucit, organizuji workshopy na ruzna temata...
Blackboard - veskere materialy na predmetBlackboard - veskere materialy na predmet
Blackboard - veskere materialy na predmet

Minule predmety ma clovek k dispozici po celou dobu studia. Nahravaji se sem prednasky, davaji se sem povinne i doporucene clanky. Taky prezentace, ktere si mistni tisknou a k nim dopisuji, co je potreba. Vse, co clovek potrebuje. tu je.


Tot: 0.05s; Tpl: 0.013s; cc: 11; qc: 25; dbt: 0.0171s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb