Marijke and Luc

A few pictures of Kakadu National Park

Hallo,

Een paar prentjes uit Kakadu Nationaal Park

6th April 2008

ja , we weten het ,maar we zijn der terug, we hadden hier een paar probleemkes met de kompjoeters, daarom zijn we hier rap met wat nieuws uit de vlaenders . Alhier zijn ze begonnen aan "De ronde van Vlaanderen" , maar dan wel in een echt vlaams weertje, koud,hagel, regen en wind. De winnaar loopt hier over de schreve rond 5 uur.Ons Delphine is juist terug van een schoolreis naar Italie voor een weekje, en dat in een mooi weertje van +/-20° , in combinatie met de bello italiano was dat natuurlijk "Pico Bello"!; Pauline was in dat paasweekend bij een vriendin gaan slapen, en hadden wij dus den tijd om ne keer samen naar walt disney studios te gaan, daar we de vorige geen tijd hadden voor dat deel te gaan bekijken. Der was daar iets nieuws zijnde "de tower off terror" een soort van een hoog appartement met vallende liften. We zijn dat ne keer gaan testen met de mama, en 'k moe zeggen dat ik niet wist dat ne mens zo kon tieren,man ,man, man . Maar de moeite om ne keer te doen, maar wel bangelijk als die lift in vrije val naar beneden duikelt. bij het terugkeren zijn we gestopt in de Palma, zijn daar ne keer geweest met mensen die we kennen ? Maar 't was wel gesloten zeker. We zijn ons hier ook aan het afvragen wie diene gast is die Luc nu en dan ne keer op de foto zet, den dienen met zijn lang haar en zijnen breede smile. Het ziet ter een beetje ne zwerver uit, iemand die jullie daar hebben leren kennen???. Maar aan de andere foto's kunnen we toch zien dat jullie daar den trip van jullie leven aan het doen zijn , en dat tussen die schoone beestjes met die mooie tandjes. Hier gaat alles zijn gewone gangetje,geniet er verder nog van want het kort in en tot een beetje later.Saluukes,van ons.
13th April 2008

Groetjes uit Meerbeke
Hoi Marijke en Luc, Hier nog wat nieuws uit Meerbeke. Johnny is naar Parijs- Roubaix aan het kijken en heb juist vernomen dat Tom Boonen gewonnen heeft. Verleden week was Johnny zijn feestdag ( de ronde van Vlaanderen) in Meerbeke is het dan groots feest hé. Maandag hadden we allebei congée, nodig na zo'n weekend. Zaterdag trouwfeest van een karnavalslid en zondag ronde van Vlaanderen. Ik ben snipverkouden en had geen zin meer in mijn zetel te vertroeven en ben dan maar eens naar jullie foto's en verhalen gaan kijken, geeft wat stof tot wegdromen. Niet voor jullie pret te bederven, weten jullie al iets rond jullie terugkomst. Zouden jullie op Zaventem landen enals het enigszinds mogelijk is komen we eens over naar de luchthaven. Wil jullie zo graag terugzien. Nu ga ik naar Vlaanderen vakantieland zien, het is een reportage van Kreta, nog wat stof om over ons reisje van Kreta terug te mijmeren. Tot nog eens, Groetjes Johnny, Petra en Melissa

Tot: 0.155s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 57; dbt: 0.1082s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb