hejsa


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Wagga Wagga
December 6th 2005
Published: December 7th 2005
Edit Blog Post

hejsa alle sammen saa er jeg saa ankommet til wagga eller jeg bor paa en gaard ca 30 km fra byen. det er hos et middelaldrende aegtepar, sammen med peter og anita. her er rigtigt hyggeligt og det er ikke det store arbejde vi laver. vi har lagt nogle fliser til en trappe, og det var saa det. i dag skal vi i biograffen og ellers spiller vi masser af kanaster. det er ret sjovt. manden er kiropraktor og udfoere ogsaa kinosoligi saa det glaeder jeg til at han skal proeve af paa mig en dag. ellers har de koer angus, gaes, hoens og 3 hunde. konen er kunster og er kun paa arbejde en gang eller to om ugen. de er begge meget flinke. de kan maaske arrangere at jeg kan koere med nogle gratis til adelaide, saa det ville bare vaere super. jeg vil smutte igen.

Advertisement



Tot: 0.078s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.0479s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb