hejsa


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Griffith
December 4th 2005
Published: December 5th 2005
Edit Blog Post

hej alle sammen

ja der er lige sket en del siden sidst. jeg kommer lige med hoejde punkterne. vi er koert galt og jeg tager afsted alene. ja vi koeret galt men der skete ikke nogle skade paa nogle personer, men vores bil var helt faerdig. saa pludselig stod vi uden bil, men vi alle dem vi arbejdede sammen med var meget flinke til at hjaelpe os med at komme frem og til paa arbejde og til griffith. og vi har saa bare sovet i telt i stedet for. den anden ting er at vi jo begge skulle havde vaeret taget afsted her i dag videre til adelaide. og jeg ville bare afsted med eller uden bil, men det var meget vigtigt for malene at faar en ny bil. og saa har hun behov for at tjene nogle flere penge. saa malene bliver og arbejder helt ind til jul og jeg tager afsted. lidt trist men det skal nok gaa, jeg var simpelthen traet af det arbejde og syntes jeg har penge nok til at rejse videre paa. Malene har saa lige koebt sig en ny bil her i loerdags, en der er meget bedere end den anden saa det er jo godt nok.

jeg skal saa til wagga wagga i morgen tidlig og pesoege anita og peter, de bor paa en gaard hvor de arbejder nogle timer og lever gratis. og der var der ogsaa lige plads til mig i nogle dage. saa det er bare super. loerdag tager jeg saa afsted til adellaide, en bus tur paa 11 timer. hvor jeg saa vil vaere en uges tid og derefter skal jeg til kangeroo oeen. haaber paa jeg finder nogle at foelges med. naar men til jul skal jeg saa til melbourne, hvor jeg skal holde jul sammen med 3 af de tysker vi har arbejdet sammen med. marie, felix og lukas, de er rigtigt flinke saa det glaeder jeg mig til. malene ser jeg nok ikke igen foer til feb i brisbane, hun bliver i griffith til jul og nytaar og derefter tager hun til adelaide. naar men efter jul er det saa menningen jeg skal til tasmaninen.

jeg bliver noed til at loebe

Advertisement



Tot: 0.072s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 50; dbt: 0.0423s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb