AUSTRALIEN

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney
December 28th 2008
Published: January 6th 2009

Den 28 December 2008 gik drømmen endelig i opfyldelse. Efter en flyvetur på 17 timer satte vi begge to, for første gang fødderne på det australske kontinent. Efter at have ventet på Oliver (en af de tre Australske fyrer vi boede sammen med i Nice), kom han pludselig til syne i familiens store fire-hjulstrækker. Vi kørte gennem Sydney midtby og ud mod deres hus. De bor ca 15 min. kørsel fra Sydney midby i Watsons Bay (den mest populære strand i hele sydney havn. Selve huset ligger kun.. 1 minuts gang fra stranden 😊. Familien vi bor hos har taget i mod os med åbne arme og vi føler allerede at vi er en del af familien. Indtil videre har vi ikke lavet andet end at sejle rundt i sydney havn i Daniels båd (også en af drengene fra Nice) og tage til diverse grillfester blandt alle disse rigmands børn.

Watsons BayWatsons Bay
Watsons Bay

Stranden 1 min vaek
Olivers hus Olivers hus
Olivers hus

med deres tre store biler

Tot: 0.121s; Tpl: 0.033s; cc: 10; qc: 52; dbt: 0.055s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb