hejsa


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Sydney
September 21st 2005
Published: September 21st 2005
Edit Blog Post

hejsa folkens

ja nu er jeg saa hjemloes igen, for en kort bemarkning. er lige flyttet fra bondi beach og skal nu sammen med malene, dansk veninde, finde et hostel hvor vi saa skal bo i en uge. derefter er det vores plan at leje en bil en mdr og koere syd paa. det glaeder jeg mig til, det er nu rart at have nogle at rejse sammen med.

hun kom her til i mandags, saa i de sidste har jeg lige vist hende hoejde punkterne af sydney. lidt sjovt at vaere guide. i naeste uge har vi snakket om at vi skal en tur til de blaa bjerge en af dagenen og til et marked og maaske i zoologisk have. det skal nok blive sjovt.

ha det godt alle sammen, jeg regner med at skrive en gang eller to inden jeg forlader sydney, men jeg tror ikke jeg kommer saa meget til internet naar vi foest er ude og koere.

Mvh Maria

ps har i forresten set de nye billeder jeg har lagt ind, jeg tror ikke i faar mail naar jeg ligger billeder ind goer i?

Advertisement



Tot: 0.111s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0891s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb