Australie


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Manly
May 11th 2009
Published: May 11th 2009
Edit Blog Post

3 dagen geleden ben ik uit zuid afrika vertrokken op weg naar sydney in Australie. Ik verblijf hier voor 3 dagen in sydney ik heb gister de eerste dag gehad omdat het zondag as ben ik nog niet het centrum ingegaan maar heb ik alleen het oprah huis en de harbour bridge gezien. hierna heb ik een pond genomen naar manly beach waar ik naast het strand door een pad door een heel stuk bos hier waren onder andere niog overblijfselen van verdedigingswrken die voor de tweedde wereldoorlog gemaakt zijn. gelopen heb verder ben ik nog oin het stadspark geweesd. Het tijdsverschil met nerderland is 8 uur en ik ben nu dan ook helemaal uitgeput door de jet lag vandaag ga ik het centrum van sydney in om te kijken wat daar te doen is

Advertisement



11th May 2009

Zwaai ff!!
Heey! Echt super! Maar 14 juli vertrek ik naar Australie... Alleen dan naar Melbourne. Als goed is zit je dan al in Nieuw Zeeland. Dus als we dan ff naar de kust gaan, dan zwaai jij naar Australie en ik zwaai naar Nieuw Zeeland. Of blaas ff een rubbere roeiboot op en peddel ff naar Melbourne... het is niet zover.. En doe je ook de groeten aan mijn tante en oom in Sydney? Maar met je jet lag, hoef je je niet druk te maken. Sommige winkels zijn 24uur/per dag open. Dus als je om 3uur 's nachts achterkomt dat je vergeten bent om een fietspomp te kopen, of zo iets... kun je het gewoon halen. Wat je zeker moet zien... is de foodcourt.. Die vind je bijna in iedere overdekte winkelcentrum. Ik kan zelf al niet wachten tot ik daar ben. Ik hoor wel verder hoe het daar is! Groetjes en xox Truus!
13th May 2009

WAT
Sydney dood leip ouwe:D Minder van die jetleg veel plezier daar nog en ik spreek u spoedig mvg 007

Tot: 0.084s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 47; dbt: 0.0437s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb