Tree problems?


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Manly
November 24th 2007
Published: December 7th 2007
Edit Blog Post

jaja, hau da nire lan berria, zuhaitzekin arazorenbat baduzu, dei iezaiozu David i, bera eta biok zure etxe ikaragarrira joan, arnesekin arbolara igo eta zatika moztuko dugu. Berdin dio arbolak 30m altuera, 2m zabalera eta Enekok 6 litro ur eguneko edan behar baditu, arbolak gure kamionetan bukatuko du!!!

Ba hori, jardinero gisa lan egingo nuela pentsatuz (batzutan egiten nuen), Forestal ikaragarri indartsu batekin hasi naiz lanean. David du izena, errugbian, atletismoan, igeriketan, eta orain piraguismo edo kayak ean, makina bat da gizona. Guk 10 hordu egunean egiten dugu lan eta berak iadanik 2 hordu entrenatuta agertzen da lanera. Beno, ni agertzen naiz bere etxean egnero, autobus okerra artuta, korrika heltzen naiz, behin herriaren punta batetik, bestean lakuaren beste aldetik... beti asten dut eguna korrika! baina pozik, gero bere andre eta txakurrekin gozaldu eta Sydneyko etxe zoragarri eta ikaragarrietara joaten gara, bertako emakumeen nahiak betetzera...

Egia esan oso gogorra da lana, baina ikaragarri gustoko dut, astean 500e irabazteaz gain, ingles piloa praktikatzen eta ikasten nabil, eta nagusia oso jatorra da. Surf taula bat oparitu dit gaur, imaginatu. Hori bai, inmigrante bat bezela sentitzen naiz, kriston piurak eukitzen ditut, lanera noanean, lanean bertan izerdituta eta lanetik bueltan, jajaja! egia esan hilabeteak egingo nituen horrela lanean, hemen uda da gainera.

hurrengorarte!


Additional photos below
Photos: 6, Displayed: 6


Advertisement



Tot: 0.088s; Tpl: 0.014s; cc: 13; qc: 57; dbt: 0.0485s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb