Kanga's, koala's, wallabies, zeeleeuwen, dolfijnen, steden, cultuur, zon, zee, great barrier reef, strand, regen, ruig, wilde kust,.....Het was een heel avontuur in Australie!

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Coogee Beach
June 5th 2007
Published: August 7th 2007

Good evening Everybody! Mijn laatste avond en nacht in Australie!! Ja, echt waar! De tijd is voorbij gevlogen.......zoveel beleeft....zoveel gedaan.....zoveel gezien en zoveel leuke mensen ontmoet!!!!!! De afgelopen weken, na Cairns, heb ik ook nog een erg leuke tijd gehad!! Ben vanaf Cairns naar Melbourne gevlogen, een erg leuke, culturele stad! Ben er zelfs nog naar een moderne dansvoorste... Read Full Entry

Photos are below

PelikanenPelikanen
Pelikanen

De nekken gestrekt.....komt daar wat lekkers te eten aan soms? Superdichtbij...en prachig om te zien, deze mooie dieren!
Zo groen als grasZo groen als gras
Zo groen als gras

Na maanden van droogte hier in Zuid Australie, regent het eindelijk weer. En het groen komt overal tevoorschijn!
Rode wegenRode wegen
Rode wegen

Feels like the outback - on kangaroo island
Seal baySeal bay
Seal bay

prachtig toch
Seal bay - de rusthavenSeal bay - de rusthaven
Seal bay - de rusthaven

even uitrusten voor deze dieren. ze zijn 3 volle dagen en nachten op zee om vis te vangen, dan pas komen ze terug! Als dat geen hard werken is!
Moeder en pupMoeder en pup
Moeder en pup

genieten van de moedermelk..
Remarkable RocksRemarkable Rocks
Remarkable Rocks

superbijzonder!!
Een eigen huis....een plek onder de zon!Een eigen huis....een plek onder de zon!
Een eigen huis....een plek onder de zon!

Yvline en ik in ons huisje! Het hele hostel voor ons zelf...lekker relaxt!
Penguin spottenPenguin spotten
Penguin spotten

moelijk te vinden in het donker...maar we hoorden ze al van verre! ( echt een enorm geluid dat zulke kleine beestjes kunnen maken!)
Chaos..Chaos..
Chaos..

Complete chaos...mijn tas op de avond voor vertrek..
Last goodbyeLast goodbye
Last goodbye

Laatste dag in Australiƫ..... Wandeling langs de kust bij Coogee beach

5th June 2007

Afscheid Australiƫ
Hi Liefje, Je grote avontuur zit er bijna op. Je hebt heel veel gezien en heel veel avonturen meegemaakt. We zijn heel trots op je! We wensen je een heel goede vlucht naar HongKong en wie weet wat je daar nog beleefd. Geniet ervan en pas goed op jezelf. Verder een goede vlucht naar Nederland. Je vliegt terug in de tijd, dus je bent er zo! We zien je vrijdag. Veel liefs xxx
6th June 2007

Ik achtervolg je...
Heeejjj Laura! I.p.v dat je mij achtervolgt, ga ik jou nu achtervolgen. Ik ga niet naar OZ maar naar Zwolle volgende week. Een plaats in de prachtige provincie Overijssel, in Holland @ The Netherlands. Net als jou dus naar huis toe. Ik heb wat probleempjes met mijn linker been door het vele trampen en kan daardoor niet aan het werk. Ik heb daarom besloten om naar huis te gaan. Volgende week woensdag (13 juni) ben ik weer in NL. Heb genoten van je verhalen en vind het leuk dat ik je ontmoet heb. Zou het leuk vinden om je in NL nog eens te ontmoeten. Keertje stappen in Utrecht of Zwolle ofzo, lijkt me leuk! Succes in NL met alles wat je te wachten staat! Liefs Erik. http://www.achtervolgerik.nl

hoi hoi, we hadden al gemaild en msn. maar wou toch nog ff een berichtje achter laten. weer een mooi verhaal. en ik denk dat de hele reis super is om op terug te kijken. een goede reis en leuk verblijf in hongkong. ik zie je woensdag. liefs kim

Tot: 0.091s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 52; dbt: 0.0501s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb