Bedre sent enn aldri!

North America
August 18th 2005
Published: August 30th 2005

Da er vi endelig på plass, vi har slått oss mer til ro å begynner å føle oss hjemme her på Wakiki.
Reisen bort hit tok en evighet, mange mister sikkert lysten til å ta turen, men jeg lover dere, 40 timer betaler en lett for å besøke denne øyen. Vi ble støk i Chicago skjønner dere.
Vi ankom honolulu tidelig på dagen, det va heilt nydelig. Varmt å godt kan man å si, 33 grader gjør godt etter en lang reise.

På hostelet møtte vi våre kjære roomater, det er to gutter fra tyskland. Matthias og Kasstra. Det er to kjekke karer med mye humor, humør og livsgnist, som det garantert går ann å ha mye gøy med.
Det viste seg fort at vi skulle bli dream teamet. Allerede den første leiligheten vi så på fikk vi. Hadde jo hørt at dette var et problem her borte så vi leide bil i 3 daga og forberedte oss på lange dager med mye leiting. Men møter du en dame fra California som har norske og tyske røtter er det ikke vanskelig. (Leiligheten: 2 soverom deles 2å2, 2 bad, 2 balkonger, kjøkken, stue, parkering, basseng og beligenheten er veldig sentral, 300 meter fra beachen) Det er beskrivelsen på hva vi i JMKK (leilighet navn) kaller for AWSOME!!

Siden leitingen tok kortere tid enn forventet satt vi klampen i bånn å dro rundt for å se. Alt fra shoppingsenter, til den store skolen vår, til store byggefelt til strender til fjelltopper.
Men den største tingen var nok turen rundt øya. Den tok ikke så lang tid, men det er bare så vanvittig mye fantasisk fint å se. I love this island! På veien passerer vi sykt fine strender med store surfe muligheter. Noe som vi enda ikke har hatt tid til. Turen rundt øya tar knappe 3 timer.

Ellers er det ikke mye som har skjedd. Kommer vel artigere dagbøker snart. Få timer på puta og tidsforskjell tvinger oss til å hoppe i seng tidelig, så enda er det, trening, sove, soling og kino på beachen som står høyt på listen.
Snakkes snart igjen....
Aloha

Tot: 0.138s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 60; dbt: 0.054s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb