Da e vi i hus

North America » United States » Hawaii » Oahu
September 3rd 2005
Published: September 4th 2005

Ja folkens da har vi kommet oss på plass. Dagene har godt fort tross alt bråk å sånn på hostelet. Men ken bryr seg om det når en er på Hawaii. Men no sitte e å spise litt frokostblanding på verandaen vår i 11 egt. Sitte å ser ut over byen, å kan å skimte litt av havet bak forbi rundt om Hilton hotellene. 5 store bygninger, planen e å rive dei, men ikke si det t noen... hehe... Men tross alt dette så bor vi i et veldig fint, rolig å sentralt strøk, holder oss litt utenfor den verste turist trafikken, samtidig som vi bor i Wakiki område. E bodde faktisk i nabo bygningen når e va her i fjor.

Men folkens e vil bare friste me at e nyte live, sitte i surfe shorts å bikini å venta på at e skal bli mett nok til å gå på stranden å brune me litt i noen timer.. Legge me på ei madrass å håpe e ikke vokna på panama...Hadde vert litt domt, e meina siden skolen begynne på tirsdag. Skal
ta noen rare fag, alle e ikke bestemt enda, men e vet at e skal ha MATTE folkens... E som ikke kan telle mine egne fingra en gang. OFF OFF!!!
33 grader e vel ingenting i forhold til det dere har, e smelta, det e vel bare forskjellen. Sol faktor e inn på min kropp. Så kveldene e deilig... Pleie å gå på natt kino på beachen i helgene, om vi ikke tar en liten fest. Men det e bare altså heilt utrolig digg...

Har foresten fått me mobil i dag, å det va slettes ikke enkelt bare det... Rart system, så en skal ikke klage på norge akkurat.. Har hustelefon me... Så sende du en mail kan du få nret... Billig å kjøpe kort på sånne asia shappe!!!
Men folkens sende noen bilde fra avslapping, fest og morro, så for hver av dokke bestemme sjøl ka som virka finest, sprøest og artigst...!!
Snakkes snart igjen... (Å e kjenne at e skrive så mye interessant no)

ALOHA

Tot: 0.194s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 65; dbt: 0.0777s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb