Newport Beach - Los Angeles

North America » United States
September 8th 2007
Published: September 8th 2007

Hallo daar,

Voor de laatste keer vanuit Noord-Amerika sturen wij jullie een berichtje. We zijn na 5400 km rijden en een paar tientallen uren vliegen helemaal rond met ons reisje door Canada en Amerika. De laatste halte is zeker niet de mooiste. Los Angeles is een onverzorgde stad tot soms het marginale toe. Beverly Hills en Santa Monica Beach zijn wel fraai, maar voor de rest (met Venice Beach op kop) is het een verzameling van weirdo's. Zeker niet onze cup of tea.

We sluiten welf af met het mooiste hotel: vlakbij de luchthaven een prima Radisson gescoord. En daarbij hoorde (we hadden toch tijd) voor het eerst een goede zwempartij. Morgen vertrekken we om 11u plaatselijke tijd zodat we zondagmiddag bij jullie terug zijn. Het was een zeer mooie reis die zeker nog een vervolg krijgt. Voor diegenen die zin hebben gekregen, gaan wij morgen op het vliegtuig eens alle bezienswaardigheden overlopen en één van de dagen zetten we onze top 10 online.

Bedankt voor alle berichtjes zodat ook wij op de hoogte bleven van het thuisfront.

Groeten en tot snel,

A & S

9th September 2007

Welkom thuis!!! Het was leuk jullie dagelijks te volgen, en die top 10 gaan we zeker aandachtig bekijken voor één van onze volgende reizen!!! Groetjes Ilse, Michel en Laure

Tot: 0.333s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.2454s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb