Yellowstoen billeder

Published: July 28th 2008

Her er billeder fra Yellowstone. Vores foerste blog fra parken var lidt negativ, men det hele viste sig nu at vaere helt fint. Selvom vores camp var enormt simpel og kun med et hul i jorden, klarede vi det egentlig meget godt. En halv times koersel nord for campen, kunne vi koebe et bad, hvilket vi gjorde de fleste aftener. Med vores trangia kunne vi koge vand til opvask og haandvask. Det var do... Read Full Entry

Photos are below

Photo 22Photo 22
Photo 22

Old Faithfull...en af parkens stoerste geysere...den springer ca. hver 72.minut. Ca 25 meter hoej.
Photo 23Photo 23
Photo 23

Der var utroligt mange samlet for at se Old Faithfull...parkens mest populaere naturfaenomen... her ses under halvdelen af forsamlingen.
Photo 24Photo 24
Photo 24

Geyseren sprang i ca. 2-3 minutter.
Photo 25Photo 25
Photo 25

Endnu et lille vandfald
Photo 26Photo 26
Photo 26

Her ses en klippe, der langsomt bliver omdannet til ler, pga bakterier der samarbejder med svovlgasserne fra udnergrundet. Grunden til den vulkanske aktivitet er, at Yellowstone lkigger lige midt mellem tre tektoniske plader.
Photo 27Photo 27
Photo 27

Flot flot...
Photo 28Photo 28
Photo 28

Vejene i bjergene var meget smaa og interessante
Photo 29Photo 29
Photo 29

Saa saa man lige Lone og Dennis
Photo 30Photo 30
Photo 30

Lone er herre meget street i Yellowstone
Photo 31Photo 31
Photo 31

En halvskallet man med skistav
Photo 32Photo 32
Photo 32

Mand med skistav laengere vaek.
Photo 33Photo 33
Photo 33

haha..manden er da herre sjov!
Photo 34Photo 34
Photo 34

En lille kanin...
Photo 35Photo 35
Photo 35

"Not big enough to eat", som en fed amerikaner proklamerede. Men meget soed var den nu!
Photo 36Photo 36
Photo 36

Deraf har parken sit navn...
Photo 37Photo 37
Photo 37

Skyerne laver en solprik paa de fjerne bjerge.
Photo 38Photo 38
Photo 38

Udsigt fra et af de mange bjerge.
Photo 39Photo 39
Photo 39

En lille hjort....der spjaettede rundt!
Photo 40Photo 40
Photo 40

Den foerste bjoern vi saa...en Sortbjoern.
Photo 41Photo 41
Photo 41

Det var den anden bjoern vi saa. Denne gang kom vi MEGET taet paa den. Til sidst ca. 20 meter, kun adskilt af en lille skraent. Parken anbefaler mindst 100 meter...saa det var meget spaendende.
Photo 42Photo 42
Photo 42

Her foelger en lille billedserie af bjoernen

Tot: 0.047s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 19; dbt: 0.0218s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb