a relaxing week! .. like it exist!! haha


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Oregon » Portland
November 10th 2009
Published: November 18th 2009
Edit Blog Post

Endnu er uge er gået hurtigt.
Har egentlig bare haft en helt almindelig uge med skole, lektier og træning, så det gider jeg som ikke gå i detaljer med! ..
Fredag var skolen så lukket, fordi first grading period slutter. Så det var lige en smule forlænget weekend.. LÆKKERT!! .. Overraskende nok stod jeg op lidt i 9 og besluttede mig så for at tage til The MAC (fitness klubben, tingen ) Fatter ikke helt hvor den energi kom fra. Men trænede der i lidt over 2 timer.. Gal, jeg var også træt bagefter. På vejen hjem smuttede jeg så lige forbi frisøren. Det er godt nok billigt at blive klippet her!! .. 16$ for en voksen klip!! .. Sorry mor for at fortælle dig det her. Men jeg havde besluttet mig for at prøve noget nyt. Solen har igennem de sidste år gjort mit hår mere og mere blond, hvilket jeg ikke er helt tilfreds med, så jeg fik lavet en masse mørke striber, fordi jeg har ikke mod til at farve hele håret. Tænkt nu hvis det var vildt grimt. Men ja, jeg fik lavet en hel masse mærke striber hvilket før at mit hår ser meget mørkere ud :D .. Men bare rolig mor, det er ikke permanent, det går ud efter 3-4 måneder.. For igen, tænkt nu hvis det bare slet ikke passede. Men jeg er rigtig glad for at jeg fik det lavet.. Nu er mit hår ikke helt så blond længere :D .. men puha.. Det var en dyr omgang.. Så jeg tror ikke jeg skal have det lavet igen lige foreløbig! Haha. Efter 2 timer hos frisøren, skyndte jeg mig hjem.. Fordi jeg skulle være på skolen 17:30 til øvning inden aftenens og sæsonens sidste amerikanske fodboldkamp. Jep, jeg var i drumlinen :D .. Yaaay.. Selvfølgelig skulle jeg spille Basedrum 5, hvilket er den absolut allerstørste og tungeste tromme, og for ikke at det skal være løgn, havde Mr. Barns da også lige glemt at fortælle os at vi skulle ”marchere” med trommerne, fordi det var sæsonens sidste kamp. Hele Lincoln band og Grants band skulle sammen spille nationalsangen inden kampen kunne begynde. Så jeg lærte da også lige at spille den på trommen! .. Vi havde masser af tid til at sludre med bandet fra Grant. Der er nogle vildt søde mennesker på den skole, så det var egentlig sjovt at få lov at spille med dem, selvom at trommen godt nok var undskyld, fandens tung!! .. Havde virkelig ondt i ryggen dagen efter!! ..Som sagt skulle vi skulle spille imod Grant high school, hvilket alle havde regnet med skulle blive en grum omgang, fordi de er så meget bedre end Lincoln. Men vi gjorde god modstand og tabte kun 24-14 :D .. Juuuhuuu… det var en kanon hyggelig aften og vejret holdt, men det var godt nok koldt at bare at sidde stille i 2 timer!!. Men det er bare det fedeste at kunne få lov til at spille. Stemningen er bare helt i top, og ja, vi har det bare rigtig godt sammen.
Desværre havde vi ingen cheerleadere til kampen, for vores trænere har sagt op, pga nogle problemer med nogle regelbrud, så det var lidt ”pinligt” at spille på hjemmebane uden cheerleadere når det andet hold havde cheerleadere. Men vi overlevede da.! ..

Lørdag: . sov længe!! .. LUKSUS! :D .. Lavede egentlig ikke så meget i løbet af formiddagen og først på eftermiddagen. Ryddede lidt op, og lavede lidt lektier, men det var sådan set det!. Hele familien var til Marcos squash turnering in the MAC.. de kom og hentede mig i løbet af eftermiddagen. Så resten af dagen gik med at se squash kampe i alle aldersgrupper. Det var nu egentlig meget sjovt. Men ja, det var sådan set det jeg lavede lørdag.
Søndag: .. Stod faktisk rimelig tidligt op, i forhold til at det var søndag.. Omkring kl.9:30 .. Brugte hele formiddagen på at lave lektier. Kl.11:30 tog jeg så ned på skolen.. skulle til softball træning! Haha . Laken en af mine veninder spiller softball, og holdet på skolen mangler en masse spillere. Hvis man er god til ketcher sport har man en fordel i softball. Hendes far er træner og har åbenbart set mig til racquetball et par gange og synes at der er vildt meget potentiale i mig som softball spiller fordi jeg har et godt sving! Haha . så jeg var til softball. Havde for første gang en softball/baseball handske på!!.. Er du gal hvor er den tung!! .. og bolden den er godt nok hård. Siden softball sæsonen ikke er ført til foråret regnede jeg med at det bare ville være stille og rolig træning! .. Men næ nej da!! .. Det var altså den helt hårde træning! .. puhha.. efter de 2 timer var jeg godt nok træt. Skyndte mig hjem og fik noget frokost, lavede lige lidt flere lektier og så var det ellers af sted igen til racquetball træning!! .. 2 timer! .. Puhaaa.. til træning fik vi vores hold afvide! .. åbenbart heller alle vores hold noget med Varsity. Så jeg spiller på varsity white lige nu. Men vi har fået lov til at ændre farven til noget helt andet., Altså et andet navn. Så det gør vi nok. Vi skal spille den første league match d.21 .. Så det glæder jeg mig vildt meget til,. Min første turnering i racquetball! ..Det skal nok blive sjovt. Da jeg så kom, var Rosella og hendes 2 børn på besøg. Det var rigtig hyggeligt men, den blev 23 før jeg kom i seng.
Har i dag mandag bare været helt smadret!! .. Er ret træt efter alt den træning i går. Men det er der bare ikke tid til! .. Har lige lavet de sidste lektier og skrevet det her ikke forfærdelige lange blog indlæg og skal om 15min til racquetball træning!! .. Puhaa.. Det er lige før jeg bliver stresset!! .. Når men nu bliver det nok ikke til mere! ..


Advertisement



Tot: 0.103s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 52; dbt: 0.0659s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb