Så kom vi rigtigt af sted


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Oregon » Bend
June 28th 2010
Published: June 29th 2010
Edit Blog Post

Formiddagen brugte vi det meste af på at vente på at vi kunne få bilen, jeg var så uforudseende at gå i et indkøbscenter sammen med resten af familien, nå men jeg fik mit peanut butter i den rigtige model, så helt spildt var indsatsen heller ikke. Vi var egentlig blevet lovet at vi kunne få den omkring k 11.00 men den var faktisk først klar ved 13 tiden og så tog det næsten to timer at blive instrueret i hvordan sådan et apparat virker. Men omkring kl. 16 havde vi endeligt fået sturvet vores habengut ind i blilen og var klar til at drage af sted. Vi fik sagt farvel til Mary og Wayne og satte sigtkornet mod vest - endelig.
Vi kørte først mod Ontario Oregon og drejede derefter af mod Bend også i Oregon. Jeg har engang i min skole tid hvor jeg lige var opmærksom et øjeblik lært at Oregon bor der kun skovhuggere og grantræer, men jeg har da lært noget andet! Vi kørte igennem et fantastisk landskab som mest mindede om noget prærie/slette og med bjerge som ikke er så forrevne og dramatiske som i Østrig og Frankrig. Vi nåede til Bend ved 21 tiden og den først optankning og UAKKK hvor den æder benzin vi havde kørt 300 miles og brugt 40 gallon af den gyldne vædske, som de også er ved at finde ud af er penge værd herovre. Med lidt hovedregning og en lommeregner giver det omkring 3,3 km/l der kan selv polly ikke følge med - det er nok fordi det er en _ _ _ _ vogn - ja ordet er unævneligt og jeg skal have en del alkohol før jeg vil springe ud at udtale ordet i større forsamlinger.
Men vi fandt efter lidt søgen en plads med strøm og fik det hele bundet til, på sådan et apperat er der jo både strøm, vand og afløb, men det hele har set ud til at virke så det er sandsynligvis sat rigtigt til.


Additional photos below
Photos: 6, Displayed: 6


Advertisement



29th June 2010

HI
Det er godt at læse, at I er landet
29th June 2010

Slap af!
Den er større end vores hus, den der F...vogn.
30th June 2010

Road movie
Ann-lise mente, at jeg vil få glæde ved at følge jeres rejse. Hun får ret: fascinerende at opleve Usa igennem jeres øjene. Bon voyage!
8th July 2010

jeg savner dig peter
hej Peter og familie jeg kan se at i har en rigtig god tur men for f hvor er det kedelig Søren er på sjælland tom i usa og jeg har været på en lorte tur til findland nå men solen skinner og i må forsat have en god tur Hvis i høre om et nyt fund i hollywood så er det bare lille petere der har fået star nykker i varmen
11th July 2010

Børkop lagt øde
Hej Tommy, ja jeg kan godt se at det er ikke mange tilbage, men jeg ved det ikke er med Sørens gode vilje. Jeg kan læse at det ikke gik allerfedest i Finland og så der af alle steder. Jeg begynder også at savne en god dag ude ved Novaen. Vi har ikke hørt noget endnu, så bankrøveren er nok ikke nået derud.

Tot: 0.18s; Tpl: 0.012s; cc: 13; qc: 63; dbt: 0.0633s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb