Home sweet home


Advertisement
Published: June 30th 2010
Edit Blog Post

.......altså Motor Home. Det er jo et fantastisk stykke automobil vi har lejet. Peter egner sig godt til at være trucker og har ikke væltet noget endnu. Selvom det er noget af et skrummel at køre med. Jeg har ikke prøvet at køre endnu og Jim så da også lidt betænkelig ud, da vi skrev mig på som add. driver. Foreløbig har jeg nu holdt mig i baggrunden på det område. Det ville være løgn at påstå at jeg har haft helt vildt meget lyst til at køre. Vi har næsten kun kørt i bjerge - meget op og ned og med utrolig mange sving. Men jeg tager min tørn senere. Vi må da komme til en utrolig flad prærie med nogle lange Highways uden sving :-)

I dag har vi igen kørt gennem et utrolig flot landskab. Vi kørte fra Sisters/Bend i morges. I går undrede vi os over at vi ikke havde set nogle skove. Dem fandt vi så i dag. Vi har hele dagen kørt igennem skov, i bjerge, langs floder og i super godt vejr. Det har været utrolig flot. Nogle lange meget øde strækninger befolket af skovarbejdere. Hvis man gerne vil have fred og ro er disse skove stedet at flytte hen.
Vi sluttede turen af med at snuse til udkanten af Redwood National Park. På vej til campingpladsen så vi de "de små" af de store træer. Vi glæder os til at komme ud i parken i morgen og møde de virkelig store "fyre".


Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement



30th June 2010

Det er noget af et hus at køre rundt i. Jeg tror du må sætte farten på kørslen ned, i forhold til det du plejer Anne. Godt gået Peter, m3n hvad med selvudløseren, kunne den ikke række så du kunne nå helt hen til familien? Kærligst MOR/SVIGERMOR/MORMOR

Tot: 0.384s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 63; dbt: 0.2584s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb