Przed Wielką Podróżą ;) "Start spreading the news, I'm leaving today. I want to be a part of it - New York! New York !"

United States' flag
North America » United States » New York
September 27th 2010
Published: September 27th 2010

Nadlatujemy!!!!

NEW YORK BABE ;)NEW YORK BABE ;)NEW YORK BABE ;)

NADJEŻDŻAMY !!!!
No to zaczynamy szaloną dokumentację Naszych Wspaniałych Wakacji.
Grzeczne Dziewczynki niech lepiej siedzą w domu, a ....Iza i Karolinka ruszają na podbój "Dziwnego Kraju" 😉
Nasza Główna Baza na najbliższy czas : Cudowne Wielkie Jabłko, a później zobaczymy....
Panikowanie. ...Zamieszanie....znowu Panikowanie... niekończące się pożegnania z Przyjaciółmi od wielu dni ........ a Przygotowania i Pakowanie niestety NADAL w lesie hehhe....
P.S. Ale najważniejszy problem jest taki, że NIE MAMY SIĘ W CO UBRAĆ !!!!!!!I Nie wiem jak to będzie!!!!! No ale kiełbasa, chleb, nalewki, miód i grzyby spakowane!!! Hej!!!
Nawet nasze Kochane Mikołajki płaczą dziś deszczem,że je opuszczamy ....
Ale za to w NY jest ponad 25 stopni, więc mam nadzieję, że rzucimy bagaże....i "..IDE! na plaże, na plaże
Idę na plaże, na plaże
Idę na plaże, na plaże idę
Idę na piach..." 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊

Tot: 0.13s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 30; dbt: 0.0246s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb