Yoga

Published: December 27th 2010

4 mei

vandaag zijn we begonnen in het Bryant park, hier hebben we mee gedaan aan de eerste Yoga les van Lululemon (en hele leuke winkel voor yoga/sportkleding). Het was er een erge leuke en bijzondere ervaring, het was wel een beetje te hoog gegrepen voor ons! Om zo in het hart van Manhattan in de zon en met een strak blauwe lucht met ongeveer 30/40 mensen te staan was echt heel gaaf en bijzonder.

De les werd gegeven door een in New York beroemde Yogi, hij deed het heel leuk en was zelf ook erg goed! Sommige dingen die we moesten doen waren voor ons en nog een paar anderen gewoon te ingewikkeld of zwaar en hij deed ze met gemak.

Na de yoga zijn we weer naar het hotel gegaan om ons te verkleden. 's Middags zijn we naar Brooklyn gegaan. Hier hebben we heerlijk in de zon op het gras gelegen in een park. We waren van plan in dit park nog vier caches op te zoeken, helaas hebben we er maar 1 weten te vinden!
Hierna zijn we met de bus naar de metro gegaan, want het ging erg hard regenen. 's Avonds hebben we in onze wijk gegeten en we zijn vroeg naar bed gegaan.

5 mei

Onze laatste dag! Vanochtend wat langer geslapen en rustig aan onze tassen ingepakt. Even een kopje koffie en een shaken green iced tea, with lemonade, tall and sweetend (voor mij). Nu gaan we de bagage hier achterlaten en met de metro richting lower Manhattan. Lunchen bij Quiznos, even heen en weer naar Staten Island met de ferry. Hierna toch nog maar een museum op zoeken (met winkeltje). Namelijk het American Natural History Museum. En daar met de taxi naar JFK airport en naar huis!

Tot snel liefs,

Suzan & Lisa

Tot: 0.1s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 48; dbt: 0.0439s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb