Sidste dag i NewYork


Advertisement
United States' flag
North America » United States » New York » New York » Manhattan
February 7th 2006
Published: February 16th 2006
Edit Blog Post

Central ParkCentral ParkCentral Park

Skoen dag i Central Park (sammen med Gareth / Skotland)
Highlights:


Idag fulgtes Gareth og jeg. Vi proevede at finde et sted hvor vi kunne sende min plakat, men det eneste sted de kunne, kostede det 150$!!!....saa...maa vist proeve at se hvor laenge jeg gider slaebe den😊
Derefter tog vi en rigtig lang gaatur gennem hele Central Park! Vejret var bare helt perfekt saa den tog sig virkelig smuk ud.
Derefter spiste vi paa en forholdsvis billig restaurant hvor jeg bl.a. fik en chokolade/milkshake...mmm...😊
Nu er jeg tilbage paa hostlet for at pakke og slappe lidt af. Skal med min Shuttle i nat kl.03:30!!! saa tror bare jeg skal i bad og saa ellers slutte min NewYork tur af med en gang poker i aften med Lotte, Adrian og Gareth. Kan ikke helt forstaa at der allerede er gaaet en uge, tiden er bare floejet afsted, men det er vel egentlig en god ting ik!?!



Additional photos below
Photos: 6, Displayed: 6


Advertisement

Central ParkCentral Park
Central Park

AAh hvor var det dejligt lige at faa en krammer af gamle H.C.
Central ParkCentral Park
Central Park

Skoejtebane


Tot: 0.037s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0195s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1022.9kb