Fra NewYork til Mexico


Advertisement
Mexico's flag
North America » Mexico » Distrito Federal » Mexico City
February 8th 2006
Published: February 16th 2006
Edit Blog Post

Highlights:


Skulle med en shuttle tilmorges kl.03:30. Eftersom jeg foerst vaagnede dér, blev det en noget brat opvaagning og maate skynde mig ud paa gangen og ringe ned til receptionen og bede chauffoeren om at vente...saa naaede det! pyha! Saa gik det ellers til lufthavnen (snakke med en hygli "new Yorker" i shuttlen😊 Det gik uden problemer i Newark. Skulle saa skifte fly i Chicago - ogsaa uden problemer. Men flyveturen derfra var noget "bumpy", saa maa indroemme at jeg lige pludselig ikke havde det helt optimalt!!
Det var lidt spaendende om jeg nu ville blive hentet i lufthavnen af Ricardo for havde ikke hoert fra ham. Der stod ikke umidelbart nogen. Jeg ville ringe hjem, collectCalls, men det kan man aabenbart ikke fra Mexico. Var Rimelig lost da jeg ikke havde nogen anelse om hvor jeg ksulle bo go hvordan jeg skulle komme derhen. Jeg fik fundet vej frem til en Internet café i lufthaven. Skrev en lidt desperat mail hjem om, at de skulle 'proeve at faa fat i adressen til mig. Skrev ogsaa til Ricardo. Jeg var jo total fanget i lufthavnen men heldigvis modtog jeg lige efter en mail fra Ricardo. Han kunne ikke hente mig men skrev adressen. Saa jeg tog en taxa og nu sidder jeg paa mit vaerelse.
Ricardo er paa arbejde nu (paa hostlet) men faar fri kl.23.00 saa der tror jeg, at jeg tager med ham i byen - aner faktisk ikke hvad vi skal og er egentlig ret traet men maa hellere tage med, for lige nu foeler jeg mig lidt lost og meget langt hjemmefra og ved ikke helt hvordan jeg skal gribe det hele an, saa godt selskab er lige hvad jeg har brug for, ellers kommer jeg til at savne alt for meget!!


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.044s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.024s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb