Sindsyg hyggelig aften med poker


Advertisement
United States' flag
North America » United States » New York » New York » Manhattan
February 4th 2006
Published: February 8th 2006
Edit Blog Post

Tja...troede egentlig at det saa var den dag men det skulle vise sig at den var langt fra slut. Jeg sad paa vaerelset og "legede" med alle mine indkoeb. Lotte havde en aftale med en dame fra SanFransisco-Shirly og spurgte om jeg ville med. Tog chancen og foer vi vidste af det var der ogsaa en fyr fra skotland-Gareth og en fra Australien-Adrian som sluttede sig til selskabet. Vi tog op til Times Square og fandt en rigtig hyggelig irsk restaurant hvor vi fik den vildeste og bedste chokoladekage jeg nogensinde har smagt!!! Vi raahyggede bare og jeg fik rigtig traenet mit engelske. Bagefter koebte vi nogle spillekort og jetoner, tog tilbage til hostlet og saa stod den ellers paa poker - og jeg var selvfoelgelig toal vild😉 Det var virkelig en fantasisk aften i rigtig sjovt selskab - helt perfekt! Naa jeg, saa fik Lotte og jeg ellers ogsaa lige indfoert noget ny (og plantet det i baade S.F., Skotland og Australien) nemlig en dum maade at blande kort paa (den svenske maade - fra et Rune Klan show). Den blev brugt hver gang en af os skulle blande kort og kom til at hedde 'One for Sweden'😊


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.051s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 23; dbt: 0.0302s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1020.7kb