Shopping!!!


Advertisement
United States' flag
North America » United States » New York » New York » Manhattan
February 4th 2006
Published: February 8th 2006
Edit Blog Post

Highligts:


Pyha mine ben er ved at vaere godt brugte! Jeg stod rimlig sent op og startede dagen med at faa oploaded nogle billeder. Det regnede lidt idag saa orkede ikke det helt store. Det eneste jeg havde planlagt var at se 'Empire State Building' - men p.g.a. vejret kunne man desvaerre ikke se saerlig langt saa det var ikke helt optimalt.
Ellers saa skal jeg lige love for at mit laenge forsoemte shopping-gen blev tilgodeset idag. Tog foerst i 'Macys' (minder lidt om Magasin - bare MEGET stoerre). Her fik jeg brugt en del penge paa kosmetik fra 'MAC' (taenkte paa Theresa😊. Ellers var jeg ikke synderlig begejstret for stedet, det skulle maaske da lige vaere den kaempe afdeling de har med de vildelste festkjoler - total amerikansk! Det var virkelig fristende at koebe en flot nytaarskjole med hjem meen...
Men saa skete der det fantastiske, at jeg faldt over en butik 'Forever 21'. Den minder lidt om H&M/VeroModa, det var bare sa meget federe toej til billige penge - kunne naesten ikke administrere det, og fik da ogsaa koebt en del! En anden fed butik var 'DR.JAYS' - primaert hiphop toej som mine broedre ville have elsket. Her koebte jeg en cap (NY Yankees) paa trods af at mine broedre😉 men syntes bare det var en super New Yorker-agtig og skulle vaere min souvenier fra NY.
Naa jo, fandt ogsaa ud af, at der er en 'Sex&theCity' tour saa den tror jeg da helt sikkert jeg vil proeve at faa tid til!


Additional photos below
Photos: 7, Displayed: 7


Advertisement



Tot: 0.253s; Tpl: 0.011s; cc: 18; qc: 79; dbt: 0.2026s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb