Nyt fra Yellowstone

North America » United States » Montana
July 24th 2008
Published: July 24th 2008

Hej

Vi er nu ankommet til Yellowstone, og har efter en halv dags koeren rundt fundet en campingplads. Vi haaber dog at finde en bedre campingplads i morgen, da den nuvaerende ikke har andet end et hul i jorden at skide i... det ville vaere ok, hvis der var rindende vand til at vaske haender i. Desuden maa man ikke haelde opvaskevand ud, andre steder end ned i lortehullet...for saa bliver man spist af bjoernene! Saa det er ikke lige det fedeste sted.

Vi fandt dessvaerre ud af, at vores telt er noget vaerre l#rt, men ok, saa laenge det hverken regner eller blaeser. Vores selvoppustelige luftmaddras virker ikke, og de har ikke nogen pumper i det vestlige USA...saa det bliver en haard nat.

Vi ville gerne have vist nogle billeder af det ekstremt flotte yellowstone, men deres internet er oldnordisk langsomt, saa der kommer nok foerst billeder om en uges tid, naar vi koerer videre.

Men ellers gaar det meget fint, vi glaeder os til at tage hul paa yellowstone, der indtil videre har vaeret enormt flot. Det gaar ogsaa rigtig godt emd at koere rundt i vores Hybrid Toyota...det har dog vist sig, at den er for dyr at bruge, til alt andet end bykoersel...saa vi foeler os lidt fuppet af udlejningsselskabet, da vi betaler 14 dollars mere per dag for at bruge denne bil, istedet for den vi startede med at bestille.

Der er heller ikke noget mobilnet, saa der kommer ingen sms'er det naeste stykke tid, saa vi kan kun naaes over internettet!

Det var det for denne gang...vi haaber at vende tilbage med bedre toiletforhold, hurtigere internet og en daekkende mobilnet!

Haaber i alle har det godt!

Tot: 0.16s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.0408s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb