Hurra - vi har fødselsdag!


Advertisement
Published: July 25th 2011
Edit Blog Post

8 års fødselsdag8 års fødselsdag8 års fødselsdag

Verdens bedste fødselsdag!
Vi har haft fødselsdag i dag – vi blev 8 år. Det har været verdens bedste fødselsdag. I morges vågnede vi hurtigt – jeg, Christopher vågnede 4.57 og jeg, Nicoline, lidt senere. Vi blev i sengen og lod som om vi sov indtil mor, far, Jennifer, Elizabeth, Jonathan og Joy (Jennifers veninde, som bor i den ene ende af huset) kom og sang ”Happy Birthday” kl. 7.11. Alle vi børn sover nedenunder – det er smadderhyggeligt! Far bar mig (Christopher) ind i seng i går aftes, da vi havde været sent ude i Minneapolis og hørt U2 spille (på afstand), og så var der det vildest fyrværkeri vi nogensinde har set. Vi var sammen med ca. 100.000 andre mennesker. Ligepludseligt begyndte det at regne helt vildt – og det tordnede og lynede det og vi løb.
Efter vi vågnede gik vi op i stuen og vi fik lov at pakke gaver op. Jeg (Nicoline) fik en bamse, som jeg havde set i London lufthavn og ønsket mig meget – den er vildt sød! Også fik jeg/vi penge af mor og far, så vi kan tage i Toys’R’US og købe den gave vi vil have. Af Jennifer fik jeg et kamera – og det bedste, og lige hvad jeg allermest havde ønsket mig. Nu kan jeg forsætte med at tage mange billeder på rejsen – uden at skulle låne af Elizabeth og mor. Jeg (Christopher) fik et super fedt sæt walkie-talkies, men de skulle lades op indtil kl. 16.00 i eftermiddag, og det var meget svært at vente. I mellemtiden spiste vi lækker morgenmad, og tog hen og hentede den bil vi skal kører i de næste 5 uger. Vi fik den fedest vil overhovedet, og vi har allerede leget meget i den. Det er en flot rød ny Chrysler Town and Country med alt i luksus – alle døre kan åbnes med fjernbetjening, alle sæder kan lægges ned, aircondition til alle sæder, og har mange fede knapper og stik til min nintendo overalt. Vi havde ellers bestilt en billigere bil, men vi fik en der normalt koster 2000kr mere fordi de ikke havde den vi havde bestilt.
Herefter kørte vi til ”Mall of America” – USA største indkøbscenter. Inde i centeret var det et kæmpe stort tivoli – ”Nickelodeon studies” og mini Legoland, og vi prøvede nogle forskellige seje rutsjebaner. Kl. 16.00 tog vi hjem og har sammen med Jennifer og Elizabeth lavet den flotteste fødselsdagskage.
Efter burgere lavet på grillen fik vi smagt fødselsdagskage, og den var megagod.


Additional photos below
Photos: 14, Displayed: 14


Advertisement

Putte - min nye bamse.Putte - min nye bamse.
Putte - min nye bamse.

Den er vildt sød.
Mall of AmericaMall of America
Mall of America

USA's største indkøbscenter med mange butikker og aktiviteter.
Mississippi floden med JenniferMississippi floden med Jennifer
Mississippi floden med Jennifer

Minneapolis er en smuk by med floden der løber lige igennem byen.


26th July 2011

Tillykke Christopher og Nicoline
Håper I har haft en rigtig god fødseldag. En stor krammer fra alle oss! Savner jer! The Hagens :-)

Tot: 0.078s; Tpl: 0.016s; cc: 9; qc: 52; dbt: 0.0321s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb