Eerste dagen in Boston / First days in Boston

North America » United States » Massachusetts » Boston
January 13th 2011
Published: January 13th 2011

Reis Schiphol - 56 Greycliff Road, Boston

Vandaag is het mijn derde dag in Boston, en het wordt tijd om even wat foto's en een update te wereld in te sturen.

Dinsdag om 14.10 aangekomen op Boston Airport. Toen een taxi genomen naar 56 Greycliff Road, waar ik werd ontvangen door mijn spaanse huisgenootje Silvia. We gingen meteen daarna boodschappen doen met de T = tram, met haar vrienden, 4 meisjes en een jongen uit Barcelona. Dat duurde wel even, want met z'n 7en kom je van alles tegen. 's Avonds aten we met z'n 2en, op Spaanse tijden dus 9 uur. Daarna ben ik meteen naar bed gegaan.

's Nachts om half 4 even wakker geweest, maar gelukkig weer in slaap gevallen en ik werd echt wakker om 7 uur. Dus lichte jetlag. Het sneeuwde buiten gigantisch, er is in totaal op woensdag zo'n 35 cm sneeuw gevallen.
We lunchten bij de 4 meisjes uit Barcelona, die wonen vlakbij (zie foto van het huis), weer een spaans gerecht, erg lekker. 's Avonds hebben wij gekookt voor de hele ploeg, incl. de eerste Amerikaan ontmoet die zij allemaal al kenden van zijn uitwisseling in Barcelona. Hij spreekt ook supergoed Spaans!

Vandaag schitterend weer, strak blauw (zie foto's!). Vanmorgen ben ik naar de bank geweest om een rekening te openen, het duurde wel lang, maar uiteindelijk prima geregeld!
Nu komt zo mijn 2de huisgenootje aan uit New York, ook Nederlands.
Vanavond koken met z'n 3en en morgen introductie om 10.00 op de campus!

Liefs

15th January 2011

Greetzzzz from down under
Ziet er super leuk uit Annemiek! Klinkt ook gezellig al die Spaanse dineetjes;). Echt een raar idee dat wij daar een jaar geleden zaten en nu jij! Heb je al veel van de binnenstad gezien en hoe is de universiteit? Wij blijven je volgen!
15th January 2011
Meer sneeuwfoto's

Hoi Miek, Hoe gaat ie, het ziet er goed uit bij je, echt van die Amerikaanse straten, mooi hoor. Zo te horen heb je het al wel naar je zin, leuk om je zo te kunnen volgen. Dikke kus Thea
16th January 2011
Uitzicht van het huis

Ziet er lekker uit miek! Al een sneeuwpop gemaakt? ;)

Tot: 0.138s; Tpl: 0.011s; cc: 5; qc: 54; dbt: 0.0483s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb