Sidste historie fra USA - Chicago

North America » United States » Illinois » Chicago
July 16th 2006
Published: July 18th 2006

Sidste historie fra USA – Chicago

Vores meget lækre bil er nu afleveret til udlejningsfirmaet. Den har tjent os godt, vi har næsten kørt 3.000 miles (lidt over 5.000 km). Vi er alle enige om at det ville være fedt at have sådan en bil der hjemme.
På forunderlig vis lykkedes det os at få pakket alt vores grej ned så det kunne komme ombord på flyveren. Det var ikke en triviel opgave da vi har købt en masse tøj og Cowboyboots.
Efter et par timers flyvning lander vi i Chicago som er stinkende varm og med høj luftfugtighed, det er næste ikke til at trække vejret.
Vi har på turen været igennem områder hvor det har været meget varmt (40 grader) men luften har været tør, så det har været nemmere at klare end den fugtige luft i Chicago.
Vi havde mange planer om hvad vi skulle se i byen, men det blev til en gåtur til Sears Tower for at komme op i USA’s højeste bygning.
Resten af tiden forsøgte vi at finde airconditionerede steder, restauranter eller hotellet, at opholde os i.
Vi er nu ved at gennemføre den endelige pakning for at kunne stige på flyveren til Danmark. Det har været en fantastisk tur
Højde skala med Sears Tower som det højesteHøjde skala med Sears Tower som det højesteHøjde skala med Sears Tower som det højeste

I dag er bygningerne i Malaysia og Thaiwan højere end Sears Tower, men dens antenner rager stadig højest op.
hvor vi har set og oplevet en masse. Hver gang vi har forladt en område har vi tænkt: ”her burde vi have brugt mindst en uge”. Der ligger derfor en masse nye oplevelser og venter på os til næste gang vi kommer forbi.

Slut fra os
Louise, Frederik, Tina og Carsten

Tot: 0.274s; Tpl: 0.011s; cc: 21; qc: 106; dbt: 0.2249s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb