Hawaii day 18


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Hawaii » Kaua'i
February 18th 2013
Published: February 20th 2013
Edit Blog Post

Idag skulle vi videre til Kauai og det var idag, at jeg skulle sige farvel til kæresten 😞 det var hårdt, at sige farvel hende...og jeg glæder mig til, at se hende igen. Det var rigtig dejligt, at hun var kommet herned så vi kunne dele noget af det sammen og jeg glæder mig til, at komme tilbage til Hawaii med hende, så ja nu skal jeg desværre tilbage til Hawaii, ja pis også 😊

dette bliver en kort blog, da der ikke blev oplevet så meget denne dag. Det der dog skete var, at Annett endnu en gang valgte spisested... hun har nu 100% fail rating i, at vælge spise steder... L&L Hawaiian BBQ var valget.. da stedet har alt fra burger til ramen og alt i mellem dette, burde have været et tegn om, at det ikke ville blive en god oplevelse, men vi gik derind og ja ikke en succes.

Tror nu, at min krop kan klare, alt hvad jeg fylder den med uden at dø efter dette.

Advertisement



Tot: 0.045s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0278s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1003.5kb