In the middle og nowhere

Published: July 5th 2010

I morges forlod vi San Francisco. Vi startede dagen med bacon, æg og hele balladen. Vi havde god tid, da vi ikke skulle køre mere end ca. 300 km i dag. Vi kørte mod øst og har bevæget os gennem et prærieagtigt landskab. Vi har kørt ad en meget lang og meget lige route. Alligevel er der nogen der lige har placeret et lyskryds ude midt i ingenting - der skulle vi til venstre. Jeg tænker på om den pære kører på solceller eller om de virkelig har trukket 100 km kabel?

Undervejs var vi inde for at proviantere, da vi nu har slået lejr tæt ved Yosemite Nationalpark - ikke engang en krage har vi set. De er simpelthen vendt om før det lyskryds, hvor vi drejede til venstre.

Vi kom frem til pladsen allerede ved 15-tiden. Vi spiste en sen frokost og gik derefter op i svimming poolen. Her er meget varmt. Jeg ved ikke hvor varmt, men jeg ved at vores aircondition kører for fulde gardiner. Heldigvis har vi købt ind til grill-mad. Peter har lige tændt grillen med noget, der i den grad minder om illegal substanses. Jeg skal da lige love for at det er noget der virker.

Vores 2 læseheste er kommet i problemer. De har simpelthen ikke nok læsestof med. Det ender med at Mads skal til at læse bøger på engelsk og at Ida skal læse Dan Brown.

Vi "ses" i morgen.

Good to hear from you 4
sounds like you are having a ball. Good fun to keep up with you on your adventure. Mor, Jorgen, Birgitte Palle, David, Malene og piger were here yesterday. Good to see them. I leave for France on Thursday, back on 12th. Leaving again for England on 1 Aug for a week - I'm buying my aunt's bungalow, NO I'm not leaving DK in the immediate future but this was a bargain I couldn't say no to. My cousin, Peter, has sold it to me for a good price OK the house needs lots of work. Sheila stops working in Oct so she's going to be my 'project manager'. i intend renting it out after the alterations are made. It also has two bedrooms for when/if I do move back one day my Danish family can stay ANYTIME:) Love you. lots of love, take care of each other Judy

Go' ma'
Det ligner fuldstændigt et godt nærende måltid morgenmad, det dér! Jeg kan aldrig huske om de æg hedder "easy over" eller "over easy", men de ser lækre ud. Så kan man næsten holde den gående til man skal have en stor bøf til aftensmaden.
5th July 2010

Det ser ud som om I nyder tilværelsen. bliv ved med det. Det er også varmt herhjemme, for varmt, men nu har vi råbt på sommer så længe, så vi skal ikke klage. Vi var i vandet i Østersøen, dvs Jørgen og Julie nøjedes med den store auquadom. Vi skulle jo ud og spise, det lykkedes at lokke Jørgen med på en pizzarestaurant. Ha´det godt. Knus til jer allesammen fra mig

Tot: 0.183s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 56; dbt: 0.0566s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb