Los Gigantes, also known as the Giants

Published: August 26th 2014

Onze laatste volle dag hier begint rustig, dit keer geen stortdouche van de buren of aardbevingen, gewoon wakker worden omdat het licht wordt, dat gebeurt niet zo vaak.

Kaien en Sanne wilden graag uitslapen en hadden al helemaal geen zin om vroeg naar pier 39 te gaan om eventueel nog naar Alcatraz te gaan. De zoon scheen en ze hadden het zwembad nog niet uitgeprobeerd, nou dat ging heel snel, het was zo koud dat ze met een minuut of tien weer boven waren en allebei zo snel mogelijk een warme douche wilden nemen.

Kaien voelde zich ook niet zo lekker dus zij zijn samen lekker in het grote bed geskropen tot een uur of elf terwijl Frits en ik naar het winkelcentrum zijn ontsnapt. Frits even naar de kapper, samen even een koffie en dan ben je toch zo een uurtje weg. Bij terugkomst hadden de kids zich niet verroerd, ze lagen op dezelfde plek en in dezelfde houding maar het rook wel anders, wat zoet, wat chips of wat donuts....Na een tijdje hebben we ze losgeweekt uit hun bed en ze verleid om kleren aan te doen. We wilden naar het designmuseum, dat vonden we vrij snel, in de wijk Dogpatch, een plek waar je liever niet gezien wordt. Dat gebeurde ook niet want het museum was dicht. doorgereden naar Noe Valley waar we , weer, koffie en warme chocomelk hebben gedaan. kaien heeft er een mooie koptelefoon gekocht, superstoer.

Doorgereden naar TwinPeaks een uitzichtpunt van twee heuvels midden in de stad waardoor je een super uitzicht hebt rondom over de hele stad. Hoogtepunt van de dag was de Giants game, rond half vijf waren we bij het stadionterwijl de wedstrijd pas om kwart over zeven begint. bizar maar dan is het echt al druk, parkeren kost je niets als de Giants niet spelen maar op avonden als deze ben je gewoon 35 dollar kwijt. Het stadion ligt prachtig aan het water, boten op de achtergrond en natuurlijk de colafles en de handschoen. Het stadion is niet zo indrukwekkend en groot als Yankee Stadium.De catering is er zeker niet zo goed jammergenoeg. volgende keer nemen we een subway mee 😊. de wedstrijd was spannend en vol actie, de Giants hebben wel verloren met 2/3 van de Colorado Rockies. kaien en Sanne hebben ballen van de spelers gekregen bij het inslaan en de warming up. Zaten we in NYC in een shirt met zonnebril, nu hadden we truien aan, mutsen op en zelfs Buster Posey hebben we erbij gehaald om ons warm te houden in de vorm van een warm dekentje. Nu de laatste avond hier, morgen slapen we in het vliegtuig op 13 km hoogte.

Tot: 0.169s; Tpl: 0.023s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.1226s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb