San Francisco

Published: July 23rd 2006

Zo onbeweeglijk we gisteren geweest zijn, zo actief zijn we vandaag. Na een lange wandeling tot Union Square zijn we met de Cable Car tot Fisherman's wharf gereden .
Na de verkenning van enkele pieren hebben we fietsen gehuurd en fietsten we richting Golden Gate (bergop en windop).
Daarna de 2 miles lange brug over ( in het gezelschap van enkele pelikanen) tot Sausalito.
De brug is deze tijd van het jaar bijna altijd in mist gehuld maar toch was het een onvergetelijjke ervaring!
Van Sausalito met de ferry terug naar San Francisco waarbij we rakelings langs Alcatraz zijn gevaren.
Bij vertrek in Sausalito : prachtig beeld van wolken mist die over de bergen komen en als een waterval naar beneden vallen.
Dan te voet Lombard street op en af.
Met de Cable car terug naar Union Square, hamburger eten en dan weer richting hotel ( jetlag slaat weer toe maar we hebben het goed volgehouden).

Tot: 0.062s; Tpl: 0.019s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.032s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb