Endelig

Published: April 7th 2006

Endelig! Igår eftermiddag fik vi vores bagage tilbage, eller noget af den. Vi fik to kufferter men der manglede Christians rygsæk. Så klokken midnat ringede de nede fra receptionen og sagde at rygsækken var kommet.

Golden Gate Bridge er jo helt fantastik og idag gik vi på den, i stedet for at bare se på den på afstand. Man føler sig som en myre når man går på den. Den er bare så stor!
Vi har taget en masse billeder og på de fleste er den med.

Vi børn blev sultne så vi måtte jo finde noget mad. Jeg havde set et lille Fastfood sted der hed Taco Bell, så vi regnede med at tage derhen. Vi tog bussen, men da vi havde kørt et stykke tid kunne vi ikke rigtig genkende husene og gaderne, vi havde kørt forkert. Så måtte vi tage en anden bus helt tilbage til G.G Bridge og den kørte så det rigtige sted hen derfra. Vi har spist noget fastfood og sidder nu på hotellet og slapper af.

Vi har tænkt os at tage til Chinatown og se os omkring der. Måske spise noget kinesisk mad til aftensmad.

Kærlig hilsen Mathilde (og de andre)

Tot: 0.128s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 45; dbt: 0.0374s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb