Fjerde dag

Published: August 4th 2009

Her på Fjerde dag, tog vi den store tur i San Francisco. Vi startede fra hotellet kl. 7:45. Kørte ind til byen med bus. derefter var der omstigning til en anden bus. Vi kørte derefter over Golden Gate Bridge over til Muir Woods for at se kæmpe træer Redwoods, det var fantatisk at se disse store kæmper nogle er over 300 år gamle, og det er selv om der har været en brand i bunden af skoven for 150 år siden. Derefter gik turen til Sausalito en meget populær by nden for Golden Gate Bridge, og derefter tilbage til en anden bus, hvor vi igen kørte over Golden Gate bridge, men det var for at komme over at se broen fra neden fra. Derefter tilbage over på den anden side fro at se den fra søsiden, der var vi heldige og kunne se broen helt klart hele vejen over. Derefter ud og se Seal island, der hvor sælerne holdt til før det store jordskælv, da blev de skræmt så meget at de ikke ville være der mere, så de havnede på Pier 39 hvor fiskerne holdt til. Derefter igen tilbage i byen for at se huse fra Victoria tiden. Se den store park der løber fra midten af byen ud til kysten. Derefter tilbage til hotellet.

Muir WoodsMuir Woods
Muir Woods

Redwood

Tot: 0.084s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 60; dbt: 0.0492s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb