Pick up camper in Carsons


Advertisement
Published: August 1st 2014
Edit Blog Post

Goedenmorgen, vandaag gaan we de kust verlaten om het snoeihete binneland in te trekken. Het zal je hobbie maar zijn. We moeten om twaalf uur pas uitchecken, dus, nu om 10.36 uur hebben Frits en Kaien al gezwommen, hebben we al ontbeten, de spullen zijn al ingepakt en Kaien komt net terug van een korte shoppingtour met Frits, YES een handschoen gekocht, kind geeft licht zo blij is hij. Nu kan hij tenminste gooien, Sanne had haar handschoen mee en ik wed, ik heb het nog niet gezien, maar ik wed dat Frits ook een handschoen heeft gekocht. En ballen. Fijn, kaien liep steeds heel dramatisch naar zijn hand te kijken, haalde zijn schouders op en zei "empty".... hoe zielig kun je zijn. Ha en daar komt-ie en en en en ?? Ja hoor Frits heeft ook een nieuwe handschoen haha ik zei het toch? Staks moeten we onze stoere zwarte jeep inleveren en de camper ophalen, dan gooien we de camper vol met onze spullen, eten en wat we nodig denken te hebben en gaan we op pad, geen wifi voorlopig dus geen idee wanneer ik weer ga schrijven. In ieder geval wel in vegas, maar daar zijn we pas over tien dagen. Daaaaarbenikweer, sneller dan verwacht, ik schrijf nu op 2 aug, maar maak het verhaal van 1 aug eerst af. We zijn naar camp amerika gereden, daar stonden rijen campers, in allerlei maten, te wachten op een volgende trip. In de reclames staat dan zo'n mooie dame op je te wachten met een blik in haar ogen alsof jij het beste bent dat haar vandaag is overkomen. In werkelijkheid is er een balie zo hoog dat je er met gemak je kin / onderkin op te rusten kunt leggen terwijl je geen idee hebt waarop je staat te wachten. Achter die balie staat een mevrouw (ik ga het netjes houden) die in tijden geen douche gezien lijkt te hebben, en haar sexy outfit is een oude spijkerbroek met een verwassen shirt van de company, afgemaakt met een paar matchende oude teenslippers met harige tenen. Maar ze was wel aardig. We waren zo blij dat we aan de campertrip konden beginnen dat we niet echt kritisch waren, de camper was niet schoon en al helemaal niet nieuw, net als die mevrouw dus eigenlijk.

We hebben onze spullen zo goed en kwaad als het kan uitgepakt (lees: achter kastdeurtjes gepropt die met een klap dichtgaan omdat ze anders tijdens het rijden open knallen en al je ondergoed , gewassen of niet, door de camper vliegt.

We hebben een introductie video gezien, en er is in ieder geval een heel groot verschil met het gelukkige gezinnetje uit de video ons ons... wij horen van alles klapperen, rammelen, rinkelen, rollen, en vallen. Daar is in die video echt niets van te zien. Met papieren zakdoeken en theedoeken proberen we de geluiden te dempen, we hebben nog niet geprobeerd die theedoeken in onze oren te stoppen, dat zou misschien wel het meest effectief zijn. We zijn, met veel omzwervingen en files op de eerste plek uitgekomen, lake silverwood. We zijn meteen doorgereden naar het meer, daar konden we op het nippertje nog iets te eten bestellen omdat we geen supermarkt meer waren tegen gekomen, anders hadden we op aardbeiencrackers en water moeten leven...

Annie deed de snackbar net dicht toen ik eraan kwam, ik vroeg op mijn vriendelijkst of ze nog iets te eten had voor " my starving family" Toen deed ze de grill weer aan, "I can't stand being hungry" she said, and I responded " I can't stand it when I can't go home after my job has finished. She smiled and baked very tasty burgers...

De kids hebben daar in het prachtige meer nog even gezwommen en toen zijn we naar de campground gegaan, ons plekje in het donker gevonden en een korte wandeling gemaakt. Jam

Advertisement



1st August 2014

Wauw!
Heerlijk om jullie avonturen te lezen, zo geniet ik vanaf hier een klein beetje mee!!!
3rd August 2014

Hoi Cindy, leuk om te schrijven en leuk om reacties te krijgen, dankjewel. Hoe is het bij jou >? volgens mij is het weer goed, ik hoop de stemming ook` dikke zoen van ons!!

Tot: 0.099s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 46; dbt: 0.0657s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb