Mahone and the Dodgers

Published: August 1st 2014

Haaaai allemaal, onze eerste volle dag in Redondo Beach, mooi hotel, weer heerlijke grote bedden en een zwembad met jacuzi voor de deur. Om half zeven vanmorgen lag kaien al in het water, blijblijblij. Nadat de rest van ons in een wat trager tempo wakker is geworden door het enthousiasme van Kaien zijn we samen gaan zwemmen, balletje gegooid en met de zon op ons gezicht, palmen om ons heen en uiticht op bergen en zee, hoe heerlijk kun je wakker worden?

We hebben maar twee volle dagen hier voordag we de camper gaan ophalen, een dagje voor het strand en een dagje voor LA downtown, want de sterren moet je gewoon eens in je leven gezien hebben toch? LA is vreselijk groot, uitgestrekt. Niet veel hoogbouw en heel veel snelwegen met bog veel meer auto's erop. We zijn naar Hollywood gereden, hebben het Hollywood sign gezien en zijn gaan rondlopen. Het is hier warmer als in NY maar het waait wel. Vanmorgen hebben we via Syubhub kaarten gekocht, Sanne en ik gaan vanavond naar het concert van Austin Mahone (Shawn Mendez, Fifth Harmony en The Vamps) in het Nokia Theatre en Frits en Kaien gaan naar de Dodgers vanavond, tegen Atlanta. Frits heeft Sanne en mij afgezet rond vijf uur, het hele plein voor het Nokia gebouw stond al vol met nerveuze meiden. Deed me toch een beetje denken aan het eerste concert waar we ooit met Sanne zijn geweest, K3 in het rose, long time ago! We hadden prima plekken , konden alles goed ien en volgen. Voor aanvang stonden er mensen in een rij om op de foto te gaan met iemand en we hadden geen idee wie het was. Mensen vroegen aan elkaar Who's that guy,, oke lets have a picture anyway, we will find out later if he 's important or not. Sanne keek naar hem en zei alleen maar ohmygodohmygodohmygodohmygod (dat ging nog even door). Daarna begon ze te huilen en ging met hem op de foto. Zij wist dus wel wie het was, echt supergrappig, een leuke vent die op youtube zingt met anderen die ze ook volgt. Dit hele concert vanavond, gegeven door jonge jongens is grotendeels ontstaan door de sociale media. Ik weet van de zanger hoe zijn familie en kleine zusje eruit ziet, bizar toch ? Sanne volgt hen al lang en kent alle muziek. Het was echt heel leuk om te zien hoe blij ze was en onder de indruk. Mooi verjaardagscadeau voor haar veertiende. De wedstrijd waar kaien en Frits zijn geweest was een spannende, in de tiende inning wonnen de Dodgers met 3-2. We reden met twee hele tevreden en vermoeide kids terug naar het hotel waar we in no time sliepen.

Tot: 0.102s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.0501s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb