Vores anden dag I Californien

Published: August 4th 2009

Californien

Efter vores første dag, hvor vi kørte lidt rundt i nærheden af vores hotel, og efter at vi havde ventet i en lang kø for at få vores bil, tilfældigvis stod der en Ford Mustang først i køen, så hvorfor skulle vi ikke tage den, så det gjorde vi, men skulle Connie have bestemt skulle vi have kørt i en Subaro riskoger.
Vi tog vores morgenmad ved hotellet, vi kørte derefter til standen Venice Beach, ved Santa Monica, der var ikke mange mennesker der, men inden vi kørte var der en del. Vi kørte derefter til "Solvang" et lille dansk sted, lidt nord for Los Angeles, meget hyggeligt sted små lave huse, og så er der selvfølgelig dansk smørrebrød, samt danske kager og kaffe, så efter mad og kaffe fortsatte vi nord på mod Santa Maria, hvor vi skulle overnatte.
På vejen til Solvang så vi de områder der har været brændt her på det sidste, det er virkelig store araler, og tæt på huse.

Tot: 0.111s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 60; dbt: 0.0799s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb