11 dag

North America » United States » Arizona » Williams
August 6th 2009
Published: August 6th 2009

I dag har vi haft en på den store oplever, vi vågnede ved at vi ikke kunne sove mere. Kl. var seks troede vi, vi kunne ikke få morgenmad på hotellet, det kunne vi ikke forstå, så vi gik påDenny´s, vi skyndte os og blive færdig, og kørte til Grand Canyon Lufthavn hvor vi skulle være kl. 9:30. Det viste sig at vi var en time foran, så vi havde pludselig god tid. Vi fik en tur ud over syd kanten af Grand Canyon, vi fløj langs med Colorado floden, til vi kom til Nord kanten, som er noget højere. vi fløj derefter tilbage igen, vi havde dermed set dette enorme naturfænomen, det er ikke til at beskrive. Vi tog til tilbage til Grand Canyon for at gå en tur ned i dalen, vi gik ca 2 km ned før vi vendte om men da havde vi også mødt bjerggederne, og fået fyldt vanddunken igen. det var en tur på 2 3/4time. så var vi også godt trætte, så det var tid til en stor Is, der var et egern som gerne ville haft en bid af Connie´s is, så gik turen tilbage til Williams, et bad var tiltrængt. Derefter en tur til en restaurant hvor de lavede nogle fantatiske Ribs. Cowboy show inden turen gik tilbage til hotellet.

Tot: 0.079s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 57; dbt: 0.0495s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb