Playa Del Carmen :)

North America » Mexico » Yucatán
April 9th 2008
Published: April 10th 2008

Saa var det tid for Playa del Carmen!! I foelge Lonely Planet er dette den byen i verden som vokser mest pr. aar.. Har visstnok en oekning med 25% pr. aar. Og det kan vi egentlig forstaa, for dette var virkelig et turistmekka, og da ikke for saanne fattige turister som oss. I forhold til Isla Mujeres og Tulum var det ganske saa mye dyrere her. Stranda var grei, men byen hadde til gjengjeld en gaag... Read Full Entry

Photos are below

Hege og Lindas "triks"Hege og Lindas "triks"
Hege og Lindas "triks"

som fikk delfinene til aa "klappe".
Vilde og Mettes triksVilde og Mettes triks
Vilde og Mettes triks

som fikk delfinen til aa "gaa rundt i ring".

11th April 2008

God Damn
NÆGRE! Dere har blitt så brune. Selv om dere ikke reiser tilbake til Mexico, ser de strendene der syyyykt flotte ut! Og jeg er villt misunnelig på at dere har fått svømme med delfiner. Jeg har vært i auswitch, og det var ikke riktig så hyggelig, men virkelig en opplevelse. Kos dere videre snuppis
12th April 2008

Skulle ønske
at vi også snart fekk noko av den varmen de lever i for tida. Ser kjempeherlig ut jenter!! Skal helse masse frå bestemor Vilde, ho har nettopp oppdatert seg på bloggen. Ragnar og onkel Tormod helsar også, dei følger med:-) Varme klemmar til dykk begge to. Mamma Unni og Bjørnulf.

Marte.. :)
Linda begynner ihvertfall aa bli ganske neger her. Jeg er ikke like brun, men vi foeler oss egentlig ikke saa brune, godt aa faa litt positiv tilbakemelding da. :) Strendene der var veldig herlige ja!! Men, her i Belize er det ikke saa dumt her heller. Auswitch kan jeg tenke meg var en ganske spesiell opplevelse ja, kanskje jeg skal legge neste reisemaal dit.. Linda hilser masse! Stor kos fra Vilde!

Mamma og Bjoernulf!
Ja, vi klager ikke akkurat paa varmen nei. Er like herlig og varmt i Belize, skal proeve aa faa til en snorkletur i morgen. Dere faar hilse saa mye tilbake til alle sammen! Stor kos fra Vilde!
14th April 2008

Hei igjen jentene mine! Lenge siden kommentar fra meg...saa her er en!:) Ser ut som dere fortsatt har det helt supert! gleder meg til aa komme til varmere strok naar jeg ser bildene deres! Jeg er naa ferdig med inkatrail...fantastisk tur! vi var litt mer heldige med vaeret enn dere da... og jeg kom meg opp paa det siste fjellet i maccu piccu! maatte jo det siden dere ikke klarte det, enda saa sliten og lei jeg var..hehe. og enig med marte...negre er dere blitt...sykt brune! haaper vaerte holder seg saa jeg ogsaa kan faa bort litt blek vinterhud. kos dere ihjel videre. love
15th April 2008

Mari.. :)
Gratulerer med vel overstaatt inca trail!! :) Naa koser vi oss paa San Pedro i Belize, men har hatt litt daarlig vaer her i gaar og i dag, ikke bra for brunfargen.. ;) Drar videre soerover i morgen, og satser paa aa vaere i Honduras paa fredag. Da blir det forhaapentligvis dykkelappen. Haaper du har det supert snuppa!! Stor kos!!
25th April 2008

Hei Vilde:-)
Tusen takk for kortet som vi fikk i går, koselig! Ser ut som dere har det like topp fortsatt. Her på øya har vi det bra, med fint vårvær;nærmer seg konfirmasjon nå vet du, så vi håper været vil vare til da:) Du skulle vært her og feira sammen med oss, men det blir nok litt vanskelig å få til denne gangen.. Kos dere, og god tur videre! Skal hilse fra resten av gjengen også. Stooooor klem fra tante:)
27th April 2008

Så utrolig....
morsomt å følge med deg Vilde :-) Besøkte klassen forrige uke og der prydet veggen med mange kort fra deg. Gleder meg til å lese dem, begynner så smått igjen på mandag - skal bli deilig å menge seg med småtrolla igjen....selv om det ikke er 100% ennå. Nok om meg....gleder til å lese mer om reisa deres :-) Klem Wibeke
30th April 2008

Tante Ingunn! :)
Saa hyggelig at dere ble glade for kort! :) Vi koser oss fortsatt masse vettu. Litt trist akkurat naa, for naa er soer- og mellom-amerika over.. Vi flyr til Hawaii paa torsdag, men blir vel bra det og. :) Ja, jeg skulle vaert der i konfirmasjonen, men blir dessverre litt vanskelig ja! Tar det igjen om noen aar! Hilse saa masse tilbake til alle sammen! Stor kos fra Vilde!
30th April 2008

Wibeke! :)
Saa morsomt at du foelger med meg! Vi koser oss masse, masse! Har tatt dykkerlappen naa, for en opplevelse! Kommer forhaapentligvis to nye blogger om faa dager. Du maa hilse saa masse til smaatrolla! :) Haaper du er tilbake i 100% snart! Stor kos fra Vilde!

Tot: 0.098s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 55; dbt: 0.0535s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb