Bienvenido!!

North America » Mexico » Quintana Roo » Cancun
January 15th 2010
Published: January 22nd 2010

Bienvenido a Mechico!
12 uur vliegen en hopla, voor dat we het goed en wel beseffen staan we op het vliegveldje van Cancun. Het vliegen heeft iets langer geduurd zegens een of andere verdomde tegenwind, maar goed, no worry, we zijn er. Luka heeft zich fantastisch gedragen gedurende de lange oncomfortabele uren (buiten de keer dat ze de steward brutaal in de poep heeft genepen!)
Voor de rest was iedereen bijzonder vriendelijk en hulpvaardig , waarvoor dank

Over Cancun valt verder weinig te zeggen. veel mexicanen, veel amerikanen en weinig authenticiteit. muv aeem aantal plaatsen zoals parque de palapas bvb. Eerste ochtend vond Luka het om 5.00 wel genoeg geweest en verzocht ons vriendelijk om op te staan. Eerst een heerlijk ontbijtje op bed en dan de tuin van het hotel verkennen.

Later op zoek naar een huurauo welke ons de komende weken zou moeten vervoeren door Mexico. Dit gevonden snel op zoek naar een (degelijke) autostoel voor Luka.

Alles gevonden en dus klaar om de dag nadien het binnenland in te trekken met de 3 belangijke regels: never use the High road, never travel by high speed and take the road as it comes (met dank aan den Admiraal).

Tot: 0.038s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0188s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1005.1kb