mexico city/bol cuernevacaba es taxcoba


Advertisement
Published: July 23rd 2012
Edit Blog Post

szasztok



nalatok mar feljott a nap itt meg ejszaka van .lefekves elott gondoltam irok par sort...

koran keltem majd jott ertem a busz/igaz kicsi kesessel/hogy elvigyen minket a cimbne emlitett 2 varosba.

eloszor cuernevacaban voltunk/ferences rendi templomot neztuk meg meg a foteret a kormanyzoi paoltaval. volt idegenvezetonk/es mint oly soxor latin/amerikaban, megtortent ujra.. igen.. NONSTOP spanyolul beszeltek hozzam, annak ellenere h ANGOL nyelvure iratkoztam fel.. eloszor jol felb..tam magam a dolgon, aztan gondoltam a sors akarja igy.. ezzel is gyakorlok..

onnan tovabb taxco/ba amit ezustvarosnak hivnak. ezustbanyaszat itt ma mar nincs, ezustmegmuveles annal inkabb. de engem inkabb a varos fekvese fogott meg. a hegyoldalba epult, telezeg/zugos utcakkal, aranyos boltokkal, tele kedves emberekkel. rengeteget fotoztam! a aktedralis is nagyon szep, jol korbejartuk. persze h lassuk,jopar lepcsot meg kellett tenni.. kibirtuk.. mindezt persze jol lakottan tettuk, elotte ebedeltunk egy panoramateraszos etteremben.innen is mar ra leehtett latni a aktedralisra. vagy 4 oran at csvarogtunk, jartuk a zegzugos utcakat.

hazafele meg megalltunk a kilatopontnal h csinaljunk par kepet

aztan feluton belekerultunk a dugoba, eleg keson ertem haza. furdes utan lefoglaltam meg par szallast maagmnak, lassan megyek aludni.

nektek szep napot, mert lassan keltek!

g

Advertisement



Tot: 0.274s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.2142s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb