teotihuacan


Advertisement
Published: July 24th 2012
Edit Blog Post

sziasztok

eddig ez volt a legjobb napom.. nem is gondoltam volna.. ma teotihuacanban voltam/ami az egyik legosibb civilizacio

altal hatrahagyott romvaros.azonban mar a buszban kiderult, hogy nem csak a romvarost nezzuk meg hanme elotte a guadalopei szuz templomahoz is elmegyunk. a templom a leglatogatottabb kegyhej mexikoban. a szuz tulajdonkeppen a szuzmaria, aki indian karaktereket viselve jelent meg egy indian asszonynak kerve ot h az oslakok terjenek meg.. az esemeny ahtasara ezrek es ezrek vettek fel a katolikus vallast. azota szuz tobbszor megjelent mexikoban.

ja. vegre volt egy angolul jol beszelo idvezunk, akinek a tudasa is emgfelelo volt. sok mindent megtudtunk tole mexikorol, az osi civilizaciokrol.

olyan del korul ertuk el a romvarost. mielott azt megtekintettuk, egy oszidian muhelyben voltunk, ahol a kaktuszfeldolgozas lepeseit is lattuk. tequilaval is megkinaltak minket. en vegul semmit nem vetttem, mert a kartyam nem volt nalam, es a kp/m meg fogyoban volt.

az ebed svedasztal volt, remek mexikoi etelkulonlegessegekkel. hat igen... de kibirtam h csak 1x mentem vissza az asztalhoz..

egyebkent ma eloszor megtapasztaltam, milyen amikor esik az eso mexikoban.mintha dezsabol ontenek. DE valoban csak egy oran at. istenien lehuti a levegot. az eg felhos maradt, de nem bantam. az ebed utan megmasztuk mindket piramist/a nap es a hold piramist. hat mit mondjak/TOBBSZOR NEM .. ez olyan ONCE IN A LIFETIME dolog..a latvanyert egyebkent megerte.

a tobbiker akikkel ma egyutt voltam, marha jo fejek! vegig neevtgeltuk az egesz napot. ha minden igaz, 20 perc mulva talalkozom veluk, es elmegyunk vhova meginni vmit. en a vacsorat szeretnem kihagyni.. majd kiderul sikerul/e..

na ennyi.holnap magam mogott hagyom mexiko/varost es irany puebla. ja, elotte meg szeretnem emgnezni a szepmuveszeti muzeumot.

pussz,udv&jo reggelt nektek!

Advertisement



Tot: 0.089s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 47; dbt: 0.0568s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb