Weekend

Canada's flag
North America » Canada » Ontario » Mississauga
July 7th 2007
Published: July 7th 2007

Den første rigtige weekend. Nyder at kunne sove længe. Vi havde en lang dag i går. Efter skole besøgte vi Chinatown. Det var som at træde ind i Kinas gader - masser af skrammel i butikkerne, beskidte gader og ikke mindst tusindvis af højråbende kinesere. Da vi kom hjem tog Marys fætter og hans kone os ud til Mississaugas park, virkelig stor park med en smuk å. Derefter gik vi en tur i mørket, for at se nabolaget. Et fint nabolag med huse som vi kun kan drømme om i Danmark. I dag var vi inde og se Transformers med familien. Sjovt nok kan deres biografer ikke sammenlignes med Danmarks CinemaxX. Skærmen var mindre, og de havde ikke numre på sæderne, så det var først til mølle. Vi var selvfølgelig nogle af de sidste der kom, så vi havde ondt i nakken under hele forestillingen. Biografen lå i storcenter, men inden filmen blev færdig var alle butikkerne lukket. Men vi tager ud til et større center i morgen. Vi var også ude at handle ind. Vi står nemlig for madlavningen hver søndag, i morgen står der lasagne på menuen, og næste uge er det sushi 😊

Tot: 0.07s; Tpl: 0.016s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0421s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb